Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین رجبیان ،مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان افزود: سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، ادوات باغبانی و ماهی های زینتی همدان همزمان با نمایشگاه صنایع دستی از 10 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی تا 14 اردیبهشت ماه سال 97 به مدت چهار روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های استان همدان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان با بیان اینکه شرکت کنندگان از استانهای مختلف کشور در این نمایشگاه حضور  دارند عنوان کرد: سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی نیز با حضور شرکت‌های تولیدی، توزیعی و وارداتی این حوزه در همدان دایر می‌شود.

رجبیان محصولات قابل ارائه در نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی را شامل انواع گلهای آپارتمانی، محصولات گیاهی، انواع کاکتوس، گلهای زینتی، گلهای فصلی، انواع گلدان، گلدانهای بیرونی، بذر، گیاهان باغچه ای، خاک و کود، روغنهای دارویی، گلخانه و تجهیزات جانبی، طراحی فضای سبز و سنگهای زینتی، ساکولنت، خدمات کشاورزی، نهاده‌های کشاورزی، کشت و فرآوری گیاهان دارویی و تولید داروهای گیاهی، تولید عصاره ، پیاز گل، تولید گلاب و عرقیجات، آلوئه ورا، درختچه های زینتی، تولید ورمی کمپوست و غیره عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این عنوان نمایشگاهی در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع و در سه سالن ابن سینا ، الوند ، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان واقع در میدان عاشورا برپا می‌شود.

 

انتهای پیام/ج

 سیزدهمین نمایشگاه گل وگیاه وماهیان زینتی در همدان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبادله ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری فارس و هیئت‌های خارجی
  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • حمیدیه رتبه برتر تولید نعنای دارویی در استان خوزستان+فیلم
  • برداشت گیاهان دارویی از رویشگاه‌های هرمزگان
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس