Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@20:27:23 GMT

تکذیب‌دریافت‌ملیت‌انگلیسی‌توسط‌ پاول

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۰۲۹۲

پاول دوروف اخذ تابعیت انگلیس را رد کرد. ناطقان: از وستی، روز گذشته برخی رسانه‌ها از دریافت تابعیت انگلیسی توسط موسس تلگرام در انگلیس خبر داده بودند.
براین اساس  اعلام شد که دوروف با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری و ثبت شرکتی با نام «Telegram Open Network» در انگلیس موفق به دریافت تابعیت بریتانیایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال وی امروز با رد چنین ادعایی اعلام کرد که این اخبار صحت ندارد.
موسس تلگرام علاوه بر داشتن تابعیت روسیه دارای پاسپورت جزیره سنت کیس و نویس است که به گفته وی گذرنامه این جزیره امکان سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی را می دهد.
پیام‌رسان تلگرام که بیشترین مخاطبان خود را در روسیه و ایران دارد، به دلیل نقض قوانین امنیتی در آستانه فیلتر شدن است.سرویس فدرال نظارت بر فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه به تلگرام ۱۵ روز مهلت داده بود تا کلیدهای رمزگذاری خود را به سرویس امنیت روسیه ارائه دهد.با این حال تلگرام نیز اعلام کرده که به دلایل فنی نمی‌تواند این اطلاعات را در اختیار سرویس امنیت روسیه قرار دهد و از این رو احتمال فیلتر شدن این پیام‌رسان افزایش یافته است.
منبع: ایسنا برچسب ها: موسس تلگرام ، پاول دوروف ، تابعیت انگلیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: موسس تلگرام پاول دوروف تابعیت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان