Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این طرح که از امروز به مدت سه روز ادامه دارد کودکان جامانده از واکسیناسیون فلج اطفال با دریافت قطره خوراکی در برابر این بیماری واکسینه می‌شوند.
نعیمی با بیان اینکه با اجرای این طرح کودکان زیر ۵ سال واکسینه می‌شوند افزود: این طرح برای مهاجران خارجی از جمله افغانی و پاکستانی و همچنین کودکان مناطق عشایری که بنا به هردلیلی موفق به تزریق واکسن فلج اطفال نشده باشند، اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این مرحله حدود ۸۰۰ نفر از کودکان زیر ۵ سال واکسینه می‌شوند گفت: مرحله دوم این طرح از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت در سراسر استان اجرا می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و جستجو‌های انجام شده جامعه هدف این طرح شناسایی و با مشارکت ۶۰ نفر از کارکنان مراکز بهداشتی استان واکسینه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی