Web Analytics Made Easy - Statcounter

چشمه بلقیس چرام یکی از مهمترین و بهترین جاذبه های گردشگری شهرستان چرام و استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود ولی عوارض سنگین و گران قیمت ورودی به این چشمه برای یک ساعت حضور داد گردشگران را درآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان های گردشگرپذیر در سطح جنوب کشور به شمار می آید که این روزها میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی به حساب می آید چرا لذت داشتن تنوع آب وهوایی مطبوع، داشتن چشم اندازهای سرسبز و طبیعی و چشمه های همیشه جوشان باعث شده است تا به عنوان مقصد همه گردشگران قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

چشمه بلقیس چرام یکی از مراکز گردشگری و هزار جاذبه استان کهگیلویه وبویراحمد است که چشم اندازهای زیبا و طبیعت وصف ناپذیرش باعث شده است تا سالانه حجم عظیمی از گردشگران نوروزی این منطقه زیبا و بکر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

 

 

اما عوارض سنگین یک ساعت حضور در این منطقه زیبا را متولی امر که شهرداری چرام است به اندازه حضور 8ساعته حساب می کنند به طوری که گردشگر چه یک ساعت حضور داشته باشد چه هشت ساعت برای یک خانواده چهار نفره بیش از دوازده هزارتومان عوارض می گیرند و این در حالی است که این خانواده ها کمتر از یک ساعت حضور داشتند.

 

برخی دیگر از گردشگران از گرانی فروشگاه ها و مغازه های بیرون و داخل باغ چشمه بلقیس چرام نیز گلایه های داشتند که امیدواریم مسئولان شورای اسلامی و شهرداری چرام که متولی این باغ هستند و زحمات زیادی نیز برای زیبایی و سرسبز نگهداشتن این باغ دارند نظارت بیشتری داشته باشند.

 

 

حضور گردشگران مهم است ولی نحوه برخورد و ارائه خدمات به گردشگران مهمتر از حضور آنان است چرا که هرکدام از این گردشگران می تواند سفیر برای بیان خوش اخلاقی، برخورد مناسب و جاذبه های کم نظیر این باغ باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال عراق در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا به میزبانی تایلند امروز چهارشنبه به مصاف عربستان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری برسد. در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.

از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دومین روز این مسابقات فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و تیم ملی کشورمان با افغانستان رو به رو خواهد شد.

برنامه دیدارهای روز پنجشنبه به شرح زیر است:

* تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰
‌* ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰
‌* ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
‌* کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6081429

دیگر خبرها

  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • این شهر می خواهد ۲ ساعت به مدت زمان شبانه‌روز اضافه کند!
  • مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات
  • زمان در این شهر ۲۶ ساعت است نه ۲۴ ساعت!
  • ورود خودروهای برقی محدوده طرح ترافیک را عوض می کند!