Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@21:42:37 GMT

پزشکان روحانی به استان خوزستان اعزام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۱۱۰۲

پزشکان روحانی به استان خوزستان اعزام می‌شوند

قباد رحیم‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه گروه ملی سلامت ایقان از شهریورماه سال گذشته فعالیت خود را با استفاده از ظرفیت روحانیون حوزه علمیه قم و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آغاز کرده است، اظهار کرد: تاکنون با مشارکت جهادگران بسیجی ارائه خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در مناطق محروم از جمله چهارمحال و بختیاری به صورت ویژه دنبال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از فعالیت‌های جهادی گروه ملی سلامت ایقان در منطقه مسجد سلیمان استان خوزستان یاد کرد و افزود: ۶۰ نفر از جهادگران گروه ایقان به مدت پنج روز از ۱۵ الی ۲۰ اسفندماه سال گذشته در این منطقه حضور یافتند و فعالیت‌های جهادی خود را دنبال کردند.
مسؤول گروه ملی سلامت ایقان یادآور شد: این گروه از ۱۴ تا ۱۹ فرودین‌ماه به شهرستان لالی استان خوزستان اعزام می‌شود که تاکنون برای این اردوی جهادی نیز بیش از ۴۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نیز در گروه جهادی ایقان مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با استفاده از ظرفیت روحانیون حوزه علمیه قم توانسته‌ایم در راستای ترویج آداب اسلامی گام‌های مطلوبی برداریم.
رحیم‌پور با اشاره به اینکه پزشکان گروه ملی سلامت ایقان با روحیه بسیجی خود بدون هیچ هزینه‌ای مردم مناطق محروم را ویزیت و درمان می‌کنند، تصریح کرد: در صورتی که برخی از افراد نیازمند دکتر متخصص یا فوق متخصص داشته باشند آن‌ها را به پزشکان توانمند استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و قم معرفی می‌کنیم تا به صورت رایگان درمان شوند.
وی خاطرنشان کرد: گروه ملی سلامت ایقان تاکنون از نظر مالی مورد حمایت مجموعه خاصی قرار نگرفته است به همین علت بیشتر هزینه‌های خود را با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت جهادگران خود تامین می‌کند و گاهی نیز برای تهیه برخی از تجهیزات و امکانات مورد نیاز مقروض می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر