Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:56:46 GMT

بازار روزهای همدان مهیای فعالیت دستفروشان است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۱۲۳۱

بازار روزهای همدان مهیای فعالیت دستفروشان است

محمدرضا فیضی منش روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری همدان با توجه به در نظر گرفتن وضع معیشتی دستفروشان و قشر کم درآمد جامعه تصمیم بر حذف آنها را نداشته و در این راستا ضمن اجرای قانون و انضباط شهری، به ساماندهی، جانمایی و برپایی بازار روز در مناطق مختلف شهر اقدام کرده است.
وی اضافه کرد: بر این اساس مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان بازار روزهای هفته را مهیای فعالیت دستفروشان و بساط گستران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: باتوجه به تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها حضور دستفروشان در معابر عمومی ممنوع بوده و شهرداری مکلف است بر اساس وظیفه قانونی، مطالبه شهروندان و کسبه از هر گونه بساط گستری در اماکن عمومی و معابر شهری که موجب سد معبر می شود جلوگیری و نسبت به رفع انسداد معابر اقدام کند.
فیضی منش خاطرنشان کرد: براساس زمانبندی صورت گرفته همه روزه از از ساعت 8 تا 14 بازارهای محلی شهر همدان فعالیت دارند.
وی افزود: براین اساس شنبه ها شهرک الوند، یکشنبه ها شهرک مدنی و استادان، دوشنبه ها خیابان جعفر طیار جنب پارک، سه شنبه ها بلوار شهید مطهری پایین تر از پل رسالت، چهارشنبه ها بلوار امام خمینی (ره) جنب امامزاده خضر، پنجشنبه ها شهرک فرهنگیان و خیابان هنرستان و جمعه ها منطقه 600 دستگاه برای فعالیت دستفروشان به صورت منظم تعیین شده است.
شهرداری همدان در هفته های اخیر نسبت به اجرای طرح های ضربتی در راستای جمع آوری دستفروشان از مرکز شهر و نیز مناطق گردشگری اقدام کرده است.
بر اساس آمارهای اعلام شده، هم اینک حدود یک هزار دستفروش در شهر همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی جامعه درآمد شهرداری قانون موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان

مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا که در ماه‌آپریل سال ۲۰۲۴ به‌میزبانی کشور تایلند درحال برگزاری است، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود و هشت تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی و همچنین کسب جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۴ مقابل همدیگر سخت تلاش خواهند کرد.

تاجیکستان - افغانستان؛ ساعت ۱۰:۳۰

تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با تیم تاجیکستان روبه‌رو می‌شود. این مسابقه در دور ماقبل نیمه‌نهایی یا رقابت میان هشت تیم برتر آسیا صورت می‌گیرد.

افغانستان روز دوشنبه با شکست دادن سه بر دو مقابل تیم ملی فوتسال بحرین برای اولین‌بار به مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راه یافت. تاجیکستان نیز از گروه‌اش توانست به عنوان تیم صدرنشین به دور حذفی صعود کند.

اگرچه افغانستان بتواند تاجیکستان را در مسابقه پیش‌رو شکست بدهد، ضمن اینکه به نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود خواهد کرد، در کنار آن جواز حضور در جام‌جهانی فوتسال را نیز به‌دست می‌آورد.

ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰

تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند. تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی در مرحله گروهی با سه پیروزی و کسب ۹ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفتند و اکنون امیدوارند با برتری برابر قرقیزستان یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

تیم ملی فوتسال قرقیزستان هم که در مرحله گروهی به عنوان یک پدیده ظاهر شد و با برتری سه بر دو در برابر ژاپن نشان داد یکی از پدیده‌های این دوره از مسابقات است امید دارد بتواند برابر ملی‌پوشان ایران نتیجه مطلوب خود را بگیرد. قرقیزستان در مرحله گروهی ۱۰ گل زده و ۹ گل خورده ثبت کرد.

اوج عملکرد قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۲۰۰۵، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ بود که توانست در هر سه دوره به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کند اما این تیم هیچگاه تجربه حضور در فینال را به دست نیاورده است.

تیم قرقیزستان با شگفتی‌سازی موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شده است و بدین ترتیب این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ امروز با تیم ملی ایران روبه‌رو می‌شود. دو تیم تاکنون ۱۰ بار با همدیگر مصاف داشته‌اند که در تمامی ۱۰ دیدار گذشته تیم ایران به پیروزی رسیده است.

در این دیدارها ایران ۹۹ گل به این تیم زده و باید دید در بازی فردا کدام تیم می‌تواند زننده گل شماره ۱۰۰ باشد. ضمن اینکه تنها ۱۳ بار دروازه ایران در این بازی‌های با تیم ملی فوتسال قرقیزستان باز شده است.

تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰

همچنین تیم ملی تایلند رودرروی عراق قرار می‌گیرد. بسیاری از کارشناسان معتقدند با حذف ژاپن از این رقابت‌ها تایلند مدعی اول رسیدن به دیدار نهایی است و این تیم انگیزه زیادی برای برتری برابر عراق دارد. تایلند در مرحله گروهی توانست با ۹ امتیاز صدرنشین شود و با ۱۰ گل زده و ۲ گل خورده بهترین خط دفاعی مرحله گروهی را از آن خود کرد.

تیم ملی فوتسال تایلند تاکنون هشت‌بار به نیمه‌نهایی راه پیدا کرده و دو بار هم به فینال رسیده است که یک‌مرتبه در برابر ایران و یک‌مرتبه هم در برابر ژاپن مغلوب شده است.

عراقی‌ها نیز تیم دست و پا بسته‌ای ظاهر نشدند و با برتری شش بر دو برابر استرالیا و پیروزی پنج بر یک برابر عربستان نشان دادند به‌همین سادگی دست از رقابت نخواهند کشید و رقیب سرسختی برای تایلندی‌ها خواهند بود.

عراق در گروهی که ازبکستان هم حضور داشت با شش‌امتیاز در رده دوم قرار گرفت. این برابر ازبکستان با نتیجه چهار بر یک مغلوب شد. اوج پیشرفت عراقی‌ها در مسابقات آسیایی هم در سال ۲۰۱۸ بود که توانستند راهی دیدار نیمه‌نهایی شوند اما در این دیدار در ضربات پنالتی مغلوب ازبکستان شدند.

ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰

در آخرین بازی نیز تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام رو در روی هم قرار می‌گیرند. ازبکستانی‌ها در سال‌های اخیر سرمایه گذاری‌های زیادی در فوتسال انجام داده‌اند و در مرحله گروهی هم نشان دادند اهداف بزرگی در این دوره از رقابت‌ها دارند. این تیم که به واسطه میزبانی در جام جهانی ۲۰۲۴ از هم اکنون جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است امیدوار است بتواند با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات تاریخ سازی کند.

این تیم در ۱۶ دوره‌ای که جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود یکی از بهترین تیم‌ها بوده و توانسته است ۱۰ بار به نیمه نهایی برسد چهار بار هم تجربه رسیدن به فینال را داشته است که سه بار برابر ایران و یک بار برابر ژاپن مغلوب شده است.

ویتنام هم در گروهی که تایلند، میانمار و چین حضور داشتند توانست با چهار امتیاز و بعد از تایلند به عنوان تیم دوم صعود کند. در بین تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات ویتنام با ۳ گل خورده یکی از بهترین خطوط دفاعی را داشت و از سوی دیگر با تنها سه گل زده ضعیف‌ترین عملکرد را در خط تهاجمی ثبت کرد.

ویتنام فقط یک بار و در سال ۲۰۱۶ توانسته است راهی نیمه نهایی شود که در آن دوره برابر تایلند با نتیجه هشت بر صفر مغلوب شدند

کد خبر 747414

دیگر خبرها

  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن