Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: این اعتبار برای اجرای ۴۵ طرح عمرانی در روستا‌های مراغه تخصیص یافته است.
ظفر محمدی افزود: اجرای طرح دوبانده کردن ۱۴ کلیومتر از راه‌های روستایی، احداث دیوار ساحلی، طرح هادی، بهسازی محیط روستا‌ها و ساخت ساختمان آتش نشانی از جمله طرح‌هایی است که امسال در روستا‌های مراغه اجرا می‌شود از این رو
ضروری است دهیاران این شهرستان، بودجه مالی و طرح‌های عمرانی در دست اجرا را پیگیری کرده و به تکمیل طرح‌ها سرعت بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او هم اکنون ۱۰۰ درصد روستا‌های مراغه از برق، خانه بهداشت و تلفن و ۹۷ درصد از روستا‌های این شهرستان هم از آب آشامیدنی برخوردار است.
شهرستان مراغه با ۱۶۲ روستا در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی