Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما می‌گوید مجموعه «کلاه قرمزی» با پخش 12 قسمت در تعطیلات نوروز 97 به پایان نرسیده و در طول سال بخش‌های جدید آن روی آنتن می‌رود. این مجموعه در حالی تمام شد که حمید جبلی از پخش نشدن اپیزود خداحافظی عروسک‌ها گله کرده و آن را «سانسور» خوانده بود.

ایران آنلاین / آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما بدون اشاره به گلایه جبلی به ایسنا گفته است: «کلاه قرمزی تمام نشده اما تعدادی قسمت برای اعیاد و مناسبت‌ها داریم که به مرور در طی سال پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی ۲۲ قسمت از مجموعه «کلاه قرمزی» تحویل شبکه دو سیما داده شده است که ۱۲ قسمت آن در ایام نوروز به روی آنتن رفت و ۱۰ قسمت دیگر آن قرار است در اعیاد و مناسبت‌های شاد به روی آنتن رود.»

امسال مجموعه‌ «کلاه قرمزی» که برای نوروز 96 تدارک دیده شده بود، در نوروز 97 به روی آنتن رفت. در همین راستا گروه تولید کننده برای به روز شدن مجموعه تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند و آیتم‌هایی به اثر اضافه شده که در برخی از آنها از عروسکی جدید از جمله موش، گربه و عروسک «داداش گلم» به مجموعه اضافه شدند.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو همچنین در پاسخ به پرسشی درباره رضایت ازمجموعه «کلاه قرمزی» و آمار مخاطبان آن در ایام نوروز گفت: «کلاه قرمزی مجموعه‌ی پرطرفدار و محبوبی است که جای خودش را در میان مخاطبان تلویزیون به خوبی باز کرده است و مثل همیشه شادو شیرین و دوست داشتنی بود. هنوز آمار رسمی از میزان مخاطبان مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» به دستمان نرسیده است اما اگر خودتان یک پرس و جوی ساده هم از اطرافیان انجام دهید متوجه می‌شوید که این مجموعه نمایشی هنوز از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیون است.»/آی سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری