Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که میزان محبوبیت او از آنچه که نتایج برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند، ۷ یا ۸ درصد بالاتر است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) در مصاحبه با یک برنامه رادیویی مدعی شد که محبوبیت وی از آنچه که برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند ۷ یا ۸ درصد بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به نظرسنجی «راسموسن» -- که در روز‌های اخیر به دلیل اینکه محبوبیتش را بالاتر از نظرسنجی‌های دیگر نشان می‌دهد، به نظرسنجی مورد علاقه او تبدیل شده است-- گفت: یک نظرسنجی جدید بوسیله راسموسن انجام شد که محبوبیت من را هم اکنون ۵۱ درصد اعلام کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مؤسسه راسموسن در روز چهارشنبه محبوبیت ترامپ را ۵۱ درصد اعلام کرد. اما تا روز جمعه محبوبیت او به ۴۷ درصد کاهش یافت. درواقع در روز جمعه که ترامپ گفته بود محبوبیتش ۵۱ درصد است، رقم محبوبیت وی بر اساس نظرسنجی راسموسن به ۴۷ درصد کاهش یافته بود و درصد نارضایتی مردم از عملکرد او ۵۲ درصد بود.

این در حالی است که فقط مؤسسه راسموسن محبوبیت دونالد ترامپ را این رقم اعلام کرده است و نظرسنجی‌های معتبر دیگر از جمله گالوپ و هاروارد درصد محبوبیت رئیس جمهور آمریکا را پایین‌تر اعلام کرده‌اند. به عنوان مثال، روز جمعه نظرسنجی «ریل کلیر پالتیکس» محبوبیت دونالد ترامپ را ۴۱.۵ درصد اعلام کرده بود؛ این در حالی است که به نظر می‌رسد رئیس جمهور آمریکا هرگز نمی‌تواند این ارقام را بپذیرد.

ترامپ چند روز پیش هم اعلام کرده بود که محبوبیت وی از باراک اوباما هم بالاتر است. وی در حساب توییتر خود نوشت: از نظرسنجی راسموسن به علت انتشار آمار صادقانه اش تشکر می‌کنم. محبوبیت من به ۵۰ درصد رسیده است که از اوبامای متقلب در همین بازه زمانی بیشتر است.

رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر هم بار‌ها از حامیان خود خواسته بود که فقط به نتایج نظرسنجی راسموسن توجه کنند.

حامیان و مشاوران ترامپ بار‌ها اعلام کرده‌اند که پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نشاندهنده این است که نظرسنجی‌ها حقیقت را نشان نمی‌دهند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در دوره رقابت‌های انتخاباتی، بیشتر نظرسنجی‌های آمریکا حاکی از پیروزی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات بود؛ این در حالی است که ترامپ در نهایت پیروز انتخابات شد؛ اما او در واقع فقط توانست اکثریت آرای کالج الکترال را از آن خود کند و در کسب آرای مردمی شکست خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند