Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از گام‌های مهمی برای ورزش استان توسعه و نهادینه کردن فرهنگ سلامت و روی آوردن بیشتر مردم به ورزش است گفت: نیازسنجی درستی برای مکان ‌یابی برخی اماکن ورزشی صورت نگرفته است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر محمدی ظهر امروز در دیدار جمعی از پیشکسوتان ورزش خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همواره نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با رهنمودهایی که دارند چراغ روشنی برای همه ما بوده و چشم انداز خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث ورزش خراسان جنوبی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا به بهترین نحو کار کنیم افزود: دغدغه‌های زیادی در بحث ورزش در خراسان جنوبی مطرح است یکی از آن دغدغه‌ها این است که نیازسنجی درستی در ورزش استان در برخی از رشته‌ها و مکان‌ها انجام نشده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: خلأهای موجود کم نیستند و زیرساخت‌هایی در ورزش خراسان جنوبی شکل گرفته اما در برخی جاها مانند مرکز استان اماکن داریم اما با چالش زیادی مواجه است.

محمدی افزود: امیداریم با همه توان کاری که ورزشکاران و نیروهای اداره کل ورزش و جوانان دارند و با کمک دیگر دستگاه‌ها بتوانیم اتحادی به وجود آورده و بخشی از پروژه‌ها را امسال به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: یکی دیگر از کارهایی که باید انجام شود درباره فرهنگ‌سازی در امر سلامت است و باید به سمتی برویم که بتوانیم بهتر از این ورزش را نهادینه کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خراسان جنوبی گفت: برای فرهنگ سازی در امر ورزش نیازمند همکاری ائمه جماعات هستیم و باید بتوانیم ورزش‌های بومی محلی را تقویت کنیم تا مردم بیشتر در صحنه ورزش باشند.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

روزنامه معاریو در خبری اعلام کرد، بار دیگر سامانه مکان یابی در بسیاری از مناطق (فلسطین اشغالی) دچار مشکل شده و کاربران فضای مجازی در مناطق شمالی و مرکزی را دچار مشکلات جدی کرد به نحوی که محل آنها را در نزدیکی فرودگاه رفیق حریری بیروت نشان می‌داد.

در ادامه این گزارش آمده است، شامگاه جمعه و بامداد شنبه بسیاری از مناطق شاهد اختلال شدید جی پی اس بود و کاربرانی که قصد استفاده از این سامانه را داشتند خود را در مناطقی در بیروت و در نزدیکی فرودگاه بین المللی رفیق حریری در جنوب آن می‌یافتند.

این رسانه بدون اشاره به احتمال وجود حمله سایبری علیه این رژیم، ادعا کرد، اختلال مذکور برای مقابله با سلاح‌ها و سامانه‌های حزب الله صورت گرفته است تا حملات موشکی و پهپادی این حزب دچار اختلال شود و از کاربران خواست تا نقشه آفلاین اماکن پر کاربرد خود را دانلود کرده و برای سفارشات نیز از انتخاب دستی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن