Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@17:36:43 GMT

حضور 10دانشجوی بسیجی دانشکده سما مراغه در اردوی جهادی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۲۲۶۵

حضور 10دانشجوی بسیجی دانشکده سما مراغه در اردوی جهادی

10دانشجوی بسیجی دانشکده سما مراغه در اردوی جهادی نوروزی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با آغاز سال 1397، ده دانشجوی بسیجی پایگاه شهید حسین نژاد دانشکده سما مراغه به اردوی جهادی در روستاهای محروم سرج و آهق شهرستان مراغه با هدف کمک به خانواده های بی خانمان و بی بضاعت برای انجام فعالیت های عمرانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده سما مراغه گفت: «دانشجویان با حضور در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان، نسبت به رفع نیازها و حل مشکلات این روستاها همکاری کردند.»

محمد غلامی افزود: «برگزاری اردوهای جهادی جزو برنامه‌های مورد تاکید این تشکل است که همه ساله بر حسب نیاز در مناطق مختلف استان و کشور برگزار می شود.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!