Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکترعبدالساده نیسی به سمت مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری منصوب شد.

به گزارش ایسنا، دکترمسعود برومند، معاون پژوهش‌وفناوری وزیر  علوم با صدور حکمی دکترعبدالساده نیسی را به سمت مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری این وزاتخانه منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است: 

"باعنایت به تجربه و تخصص جناب‌عالی در حوزه پژوهش و فناوری، به موجب این حکم از تاریخ ۱۸/‏۰۱/‏۱۳۹۷‬ به سمت "مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باتوجه به ماموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در توسعه فرآیند نوآوری، حمایت، پشتیبانی و گسترش زیرساخت‌های پژوهش و فناوری و کارآفرینی از طریق ایجاد نظام‌های هماهنگ و منسجم، از جناب‌عالی انتظار می رود تمام توان و تلاش خود و مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد را به کار گیرید تا به فضل الهی، امور تسهیل و ماموریت‌های سازمانی با موفقیت اجرا شود.

بدین منظور، برنامه‌ریزی و نظارت، ایجاد نظم سازمانی و روان سازی نظام های اجرایی از طریق ارتقای فضای کار گروهی و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی از ماموریت های جدید آن مدیریت است، که جناب‌عالی برای انجام آن از اختیارات لازم برخوردارید، امید است با لطف و عنایت پروردگار در انجام امور محوله پیروز باشید.

دکتر عبدالساده نیسی، عضو هیات علمی و دانشیار گروه ریاضی دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی است. وی در سال ۱۳۴۷ در روستای ابوحمیظه واقع در کیلومتر ۵ سوسنگرد متولد شد.

وی فارغ التحصیل دوره دکتری ریاضی کاربردی (شاخه معادلات دیفرانسیل جزئی) دانشگاه علم و صنعت ایران است، همچنین مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به ترتیب در رشته ریاضی کاربردی در کامپیوتر از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ریاضی کاربردی را از دانشگاه علم و صنعت ایران کسب کرده است.

دکتر نیسی حدود ۳۲ مقاله منتشر شده در مجلات علمی پژوهشی داخلی و بین‌المللی، بالغ بر ۵۷ مقاله چاپ شده در مجموعه مقالات همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، ۶ عنوان کتاب تألیف و ترجمه شده، ۷ طرح پژوهشی، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۵ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری تخصصی، مجری و مدرس کارگاه بین‌المللی بین دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه پادوای ایتالیا را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

وی از تاریخ آذرماه ۹۲ تاکنون به عنوان مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی و پیش از آن فعالیت در سمت‌هایی نظیر معاون اداری مالی و دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، معاون پشتیبانی و عملیاتی مرکز تحقیقات اقتصاد ایران، مشاور رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در امور فناوری و عضویت در شورای اداری دانشگاه از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.

دکتر نیسی همچنین دبیر کمیته ساماندهی امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی، رئیس کمیته ساماندهی و هدفمندسازی دوره‌های تحصیلات تکمیلی، عضو حقوقی شورای دانشگاه علامه طباطبایی، دبیر کمیته تخصصی دکتری پژوهش‌محور دانشگاه، عضو شورای کرسی‌های نظریه‌پردازی؛ نقد و مناظره دانشگاه، عضویت در شوراهای پژوهشی و شورای انتشارات دانشگاه، عضو شورای فناوری دانشگاه، عضو کمیته راه‌اندازی دوره‌های مجازی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو کمیته حمایت و نظارت بر فعالیت‌های انجمن‌های علمی این دانشگاه است.

همچنین دکتر برومند در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر جلال بختیاری، مدیرکل سابق دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود

حجت الاسلام و المسلمین علامه «صادق جعفری» رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر کراچی، پیامی به مناسبت روز هشتم شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع، صادر کرد.

وی در این پیام تاکید کرد که روز تخریب قبرستان بقیع، روز عزای جهان اسلام بود و ویرانی این قبرستان، ضربه ای بر قلب امت اسلامی به شمار می رود.

رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شهر کراچی افزود: آل سعود با تخریب قبور اهل بیت(علیهم السلام)، همسران پیامبر(صلی الله علیه و آله) و یاران پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم)، برنامه ضد اسلامی صهیونیست ها را تقویت کرد. این حاکمان خیانتکار همیشه به جای تقویت قدرت اسلام از یهودیان و مسیحیان حمایت کردند. حاکمانی که مخالف مسلمانان مظلوم در فلسطین و یمن هستند و از دشمنان اسلام مانند اسرائیل و آمریکا حمایت می کنند، چگونه سزاوار این هستند که مسلمان خوانده شوند؟

جعفری با اشاره به عدم بازسازی قبرستان بقیع با وجود تغییر رویکرد اجتماعی رژیم سعودی اظهار کرد: حاکمان سعودی راه افراط گرایی را رها کرده و راه لیبرالیسم را انتخاب کرده اند و آزادی برای برگزاری کنسرت های موسیقی و برپایی قمارخانه ها، داده اند. رفتار و منش کسانی که به نام دین، حرم اهل بیت(ع) را تخریب کردند، از نظر اجتماعی تغییر کرده است. دیگر هیچ توجیه اخلاقی برای امتناع رژیم سعودی از بازسازی قبرستان بقیع وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت عربستان باید فورا اقداماتی را برای بازگرداندن قبرستان بقیع به وضعیت و جایگاه سابق خود، اعلام کند.

منبع: خبرگزاری اهل‌بیت(ع) - ابنا

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • علامه صادق جعفری: ویرانی قبرستان بقیع، ضربه ای بر قلب امت اسلامی بود