Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی از تشابه میان «مایک پومپئو» وزیر خارجه پیشنهادی آمریکا و «جان بولتون» مشاور امنیت ملی جدید این کشور در زمینه ضدیت با اسلام ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، آمریکایی‌های مسلمان و مسئولان سابق در وزارت خارجه این کشور از کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا خواستند که در جلسه بررسی صلاحیت پومپئو دقت لازم را داشته باشند، چرا که وی فردی است که به داشتن اعتقادات خصمانه علیه مسلمانان شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخواست در شرایطی مطرح می‌شود که کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا قرار است طی روزهای آینده با برگزاری جلسات استماعیه، صلاحیت پومپئو را برای تصدی سمت ریاست دستگاه دیپلماسی این کشور بررسی کند.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت که بولتون و پومپئو با افراد و مجموعه‌هایی در ارتباط هستند که بر این باورند که اسلام یک دین نیست بلکه یک عقیده سیاسی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیویورک تایمز وزیر خارجه مشاور امنیت ملی مسلمان وزارت خارجه مسلمانان دین رسانه اسلامی بولتون پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی نگران کننده است

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام/

کد خبر: 1228440 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!