Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:36:35 GMT

صحنه قتل دختر بچه هفت ساله در مشهد انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۲۵۶۴

صحنه قتل دختر بچه هفت ساله در مشهد انجام شد

مشهد-صحنه قتل دختر بچه هفت ساله درمشهد با حضور قاتل در شهرک شهید رجایی بازسازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صحنه قتل دختر بچه هفت ساله مشهدی ظهر امروز با حضور بازپرس در شهرک شهید رجایی مشهد برگزار شد.

قاتل دختر بچه مشهدی دربازسازی صحنه قتل گفت:آن شب رفتم و شیشه خریدم، بعد آمدم مواد را مصرف کردم، مهمانی خانه مادرخانمم دعوت بودیم که خانواده جلوتر رفته بودند، رفتم توی کوچه که به آنجا بروم، چشمم به این دختربچه افتاد، بعد این نقشه به سرم زد و او را به بهانه اینکه بیاید برای خانواده‌اش غذا ببرد، به داخل خانه کشاندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه کارم تمام شد، خیلی ترسیده بودم و او می‌گفت که موضوع را به پدرش می‌گوید، برای همین با گذاشتن دستمال درون دهانش و گرفتن دماغ و دهانش خفه‌اش کردم، بعد کفش‌هایش را به روی پشت‌بام مغازه همسایه کناری انداختم و جسد را هم درون یک کیسه گذاشتم و چندتا کوچه بالاتر رها کردم، ساک پلاستیکی و نان‌ها را هم روی یک پشت‌بام انداختم و بعد به مهمانی رفتم.

وی با اظهار ندامت از انجام عمل خود بیان کرد:من هیچ سابقه کیفری ندارم، نمی‌دانم چه شد که این کار را انجام دادم، اصلا نفهمیدم که چکار می‌کنم.

شایان ذکر است متهم ۴۱ساله پس از تکمیل بررسی‌ها تحویل کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت

سرهنگ علی اصغر زارع در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقیق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسیکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که متأسفانه در این سانحه ترک نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتور سیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیداً خوداری کرده و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

کد خبر 6085550

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم