Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@21:32:52 GMT

برقراری پرواز همدان - تهران با ای تی آر چدید

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۳۱۶۳

برقراری پرواز همدان - تهران با ای تی آر چدید

مدیر فرودگاه همدان گفت: نخستین پرواز دو سویه همدان - تهران امروز (شنبه) توسط هواپیمایی ای.تی.آر که بعد از توافق برجام توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر خریداری شده بود، انجام شد.

ایران آنلاین /سهراب کلوندی  افزود: مسافران اولین پرواز تهران - همدان با پرواز هواپیمای ایران ایر، با استقبال فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران استان وارد همدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پرواز تهران - همدان - تهران با پیگیری های استاندار و نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از امروز برقرار شده و با برنامه ریزی انجام شده به صورت روزانه انجام می شود.
وی با بیان اینکه این پرواز به جز روزهای چهارشنبه و جمعه در مابقی روزهای هفته به صورت رفت و برگشت انجام می شود، افزود: استاندار همدان با جدیت دنبال برقراری این پرواز بود تا جایی که بر زمان و ساعت نشست و برخواست هواپیما نیز نظارت داشت.
مدیرفرودگاه همدان گفت: به طور حتم برقراری این پرواز علاوه بر آسان سازی در آمد و شد مسافران، استفاده بهینه از وقت و فرصت، موجب کاهش آمار سوانح جاده ای می شود.
کلوندی بیان کرد: یکی از بسترهای مهم برای توسعه گردشگری وجود حمل و نقل هوایی است بنابراین از این ظرفیت می توان برای شناساندن این استان به ویژه در رویداد 2018 بهره گرفت.
 در حال حاضر پروازهای همدان - مشهد و همدان - کیش در روزهای شنبه و سه شنبه با هواپیمای ام.دی و فوکر 100 از فرودگاه همدان انجام می شود.
سال گذشته 42 هزار و 264 مسافر و 476 هزار و 592 کیلوگرم کالا در 292 پرواز از طریق فرودگاه این استان جابجا شدند. 

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تسنیم، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود: به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس