Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اگر عادت دارید که هر روز یک یا دو فنجان قهوه بنوشید، بدون شک در طول سفر به شهرها یا کشورهای دیگر هم همیشه دلتان برای نوشیدن حداقل یک فنجان قهوه ناب پر می کشد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  از آنجا که قهوه یک نوشیدنی بین المللی و بسیار محبوب است، چندان جای نگرانی برایتان باقی نمی‌ماند، زیرا در هر شهری کافه‌ای پیدا می‌شود که قهوه خود را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس و با توجه به این محبوبیت، یک وب سایت انگلیسی موسوم به «اکسپرت مارکت» اخیرا به تحقیق و مطالعه در مورد سبک و شرایط زندگی در ۵۷ کشور بزرگ جهان پرداخته است. هدف از انجام این تحقیق این است تا جوانان سراسر دنیا با ظرفیت‌های حرفه‌ای و کاری دیگر مناطق جهان آشنا شوند و بدانند که در کدام کشور می‌توانند کسب و کار خود را راه اندازی کرده و رئیس خود باشند.

یکی از فاکتور‌هایی که در این بررسی به چشم می‌خورد، قیمت یک فنجان قهوه در کشور‌های مختلف جهان است. محققان قیمت‌ها را به طور میانگین برآورد کرده اند که نشان می‌دهد، شما ارزان‌ترین قهوه را می‌توانید در کشور بلغارستان بنوشید؛ و البته گران‌ترین قهوه نیز در کشور دانمارک عرضه می‌شود.

بر اساس یافته‌های موردبحث می‌توانید فهرست ۱۰ کشوری که گران‌ترین و ارزان‌ترین قهوه را دارند در زیر مشاهده کنید.

لازم به اشاره است که این قیمت‌ها میانگین هستند و محققان نیز مشخص نکرده اند که چه نوع قهوه یا اسپرسویی مدنظرشان بوده است. اما می‌توان یک دیدگاه نسبی در مورد حدود قیمت‌ها در کشور‌های بزرگ جهان پیدا کرد. مثلا آمریکا در رتبه یازدهم گران قیمت‌ترین قهوه‌ها و پس از کشور‌های چین، فنلاند و کره جنوبی قرار دارد.

این در حالیست که کشور‌های مدیترانه‌ای در فهرست عرضه کننده‌های قهوه ارزان قیمت جای گرفته اند.

۱۰ کشوری که یک فنجان قهوه در آن‌ها بسیار ارزان است

بلغارستان: ۱ ٫ ۳۱ دلار
مصر: ۱ ٫ ۳۷ دلار
پرتغال: ۱ ٫ ۴۲ دلار
کلمبیا: ۱ ٫ ۴۲ دلار
مراکش: ۱ ٫ ۴۶ دلار
هند: ۱ ٫ ۵۱ دلار
مجارستان: ۱ ٫ ۵۲ دلار
ایتالیا: ۱ ٫ ۶۵ دلار
کروات: ۱ ٫ ۶۵ دلار
اسلوونی: ۱ ٫ ۶۵ دلار

۱۰ کشوری که یک فنجان قهوه در آن‌ها بسیار گران است

دانمارک: ۵ ٫ ۳۳ دلار
ایسلند: ۵ ٫ ۱۶ دلار
قطر: ۴ ٫ ۹۷ دلار
نروژ: ۴ ٫ ۹۴ دلار
سوئیس: ۴ ٫ ۸۱ دلار
امارات: ۴ ٫ ۴۱ دلار
هنگ کنگ: ۴ ٫ ۳۵ دلار
سوئد: ۴ ٫ ۲۸ دلار
چین: ۴ ٫ ۱۱ دلار
فنلاند: ۴ ٫ ۱۱ دلار

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت قیمت هر سکه طلای طرح جدید تا لحظه درج خبر به مبلغ ۴۱ میلیون ۵۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۰۳ هزار تومان کاهش دارد.

هر سکه بهار آزادی نیز ۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار تومان امروز قیمت گذاری شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز امروز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است.

امروز همچنین هر قطعه ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش حاکی است هر انس طلا امروز ۳.۳۸ درصدی به ۲۲۸۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۴۳۲,۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 6094135 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • اولین پهپاد پاک‌کننده نقوش گرافیتی در جهان آغاز به کار کرد
  • مطالبات چایکاران تا فردا ۱۳ اردیبهشت تسویه می‌شود
  • مراسم قهوه خوری خوزستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد