Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:29:50 GMT

تخفيف ويژه برچسب عوارض الکترونيک تا عيد مبعث

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۳۹۰۰

تخفيف ويژه برچسب عوارض الکترونيک تا عيد مبعث

خبرگزاري آريا - بانک مسکن با برگزاري جشنواره عيد تا عيد، براي خريداران بر چسب پرداخت الکترونيک عوارض آزادراهي (ETC) تخفيف ويژه اعمال مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در راستاي ترغيب هر چه بيشتر مشتريان و افزايش ضريب نفوذ برچسب پرداخت الکترونيک عوارض براي دارندگان خودرو، طرح تخفيف 10 درصدي در فروش برچسب از 12 اسفند در سامانه مربوطه اجرا شده که قرار است تا ايام عيد مبعث ادامه يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به باقي ماندن يک هفته از مهلت اين جشنواره که عده زيادي از مسافران نوروزي از آن بهره مند شدند، ديگر متقاضيان مي توانند تا 25 فروردين ماه با خريد الکترونيک برچسب يا مراجعه حضوري به شعب منتخب از مزاياي اين جشنواره برخوردار شوند.
استفاده کنندگان از اين خدمات به جاي پرداخت نقدي و دستي عوارض، ضمن عبور بدون توقف از ايستگاه عوارضي و صرفه جويي در وقت خود، از 20 درصد تخفيف عوارض تردد در معابر آزادراهي برخوردار خواهند شد.
البته تخفيفات ديگري نيز بين 3.5 تا 10 درصد روي ميزان شارژ اعتبار اعمال در ساير اوقات سال برقرار است که در جشنواره عيد تا عيد به طور موقت اين تخفيفات حذف شده و صرفا تخفيف روي بهاي فروش برچسب به متقاضيان پرداخت مي شود.
بهاي فروش هر برچسب ETC در ساير ايام سال 20 هزار تومان است که اين ميزان تا عيد مبعث به 18 هزار تومان تقليل يافته است.
حداقل مبلغ شارژ ريالي برچسب الکترونيک عوارض که خدمتي منحصر به بانک مسکن است، 5000 تومان و حداکثر 500 هزار تومان تعيين شده که افراد بر حسب نياز و ميزان سفر خود در آزادراه هاي مجهز به اين سرويس، مبلغ شارژ خود را تعيين و پرداخت کنند، ضمن اينکه امکان شارژ مجدد اين برچسب بر حسب نياز بدون محدوديت تعداد دفعات براي خريداران فراهم است.
خودروهاي عبوري از خطوط مجهز به تجهيزات پرداخت الکترونيکي عوارض در صورت عدم برخورداري از برچسب يا فقدان اعتبار کافي در برچسب خود، از سوي اداره راهنمايي و رانندگي 30 هزار تومان جريمه مي شوند. اما اين جريمه بلافاصله اعمال نخواهد شد و دارندگان برچسب يا حتي کساني که هنوز برچسب نخريده‌اند، مي‌توانند تا 72 ساعت پس از عبور از لاين اختصاصي دارندگان برچسب در آزادراه نسبت به خريد برچسب و شارژ اعتبار اقدام کنند تا اين جريمه اعمال نشود.
ذکر اين نکته ضروري است که وجود بيش از يک برچسب براي يک خودرو به دليل اخلال در پردازش اطلاعات در سامانه مجاز نبوده و منجر به اعمال جريمه مي شود.
متقاضيان برچسب پردخت الکترونيک عوارض مي توانند در ايام باقي مانده از جشنواره عيد تا عيد برچسب خود را با تخفيف ويژه خريدلري کنند و پس از عيد مبعث با جاري شدن تخفيفات روي مبلغ شارژ، اعتبار ريالي برچسب خود را با بهره گيري از اين امکان که دوباره برقرار مي شود، شارژ کنند.
در حال حاضر ايستگاه هاي عوارضي تهران – پرديس، تهران – قم، اهواز – بندر امام و نيز عوارضي بعد از فرودگاه در ورودي شهر قم به اين سامانه تجهيز شده اند و قرار است 10 معبر آزادراهي ديگر نيز از اين امکان برخوردار شود.
استفاده از هم بانک مسکن با شماره‌گيري کد «#714*»، استفاده از اينترنت بانک مسکن، استفاده از تلفن بانک مسکن به شماره «021-64096»، همراه‌ بانک مسکن و نيز سامانه اينترنتي www.maskan-avarezi.ir از جمله راه هاي خريد برچسب ETC است.
همچنين استفاده از کيوسک‌ بانک مسکن، خودپرداز ( ATM ) بانک مسکن، مراجعه حضوري به نمايندگي‌هاي مجاز فروش و شعب منتخب بانک مسکن و نيز مراجعه به ايستگاه‌هاي عوراضي مجهز به سيستم پرداخت الکترونيکي از روش هاي حضوري خريد برچسب است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن