Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:14:07 GMT

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پدیده

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۴۳۸۰

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده در پایان نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید. آفتاب‌‌نیوز : در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ثامن برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیسی‌ها با این نتیجه تنها ۴۵ دقیقه با قهرمانی در لیگ هفدهم فاصله داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقیقه ۷: رفت و آمد توپ در محوطه جریمه با دفع ناقص پرسپولیسی‌ها به معین عباسیان رسید که ضرب روپا و سرضرب این بازیکن با واکنش بیرانوند و به کرنر رفت تا شاگردان مهاجری خالق نخستین موقعیت خطرناک این دیدار باشند.
دقیقه ۱۵: در فاصله بیست متری از دروازه پدیده خطایی به سود پرسپولیس اعلام شد که حسین ماهینی پشت توپ قرار گرفت که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۷: حرکت فرشاد احمدزاده از سمت راست با سانتر این بازیکن همراه شد که مدافعان پدیده توپ را به طور ناقص دفع کردند و در ادامه نیز شوت چکشی علیپور در اختیار جلالی‌راد قرار گرفت.
دقیقه ۱۸: تعارف محمد انصاری و بیرانوند در محوطه جریمه پرسپولیس باعث شد تا خلعتبری از این فرصت استفاده کند و توپ را با ضربه‌ای آرام روانه دروازه کرد اما حسین ماهینی توپ را از روی خط برگشت داد.
دقیقه ۲۹: پرتاب اوت ماهینی، امیری را در محوطه جریمه پدیده صاحب توپ کرد که پاس در عرض این بازیکن، دروازه خالی را مقابل کامیابی‌نیا قرار داد که ضربه این بازیکن با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۶: ضربه شروع مجدد بیرانوند، وحید امیری را در موقعیت تک به تک قرار داد و تعلل این بازیکن موجب شد مدافعان سر برسند. این پایان کار نبود چون سانت امیری در شش قدم به علیپور رسید که مهاجم پرسپولیس در کمال ناباوری توپ را به بیرون زد.
ترکیب پدیده: سعید جلالی راد، رضا ناصحی، حسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، سالار افراسیابی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، معین عباسیان، امین قاسمی نژاد و محمد قاضی
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی و علی علیپور
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پنج سهمیه‌ای شدن بوندسلیگا در فصل بعد لیگ قهرمانان، دورتموند امروز به سه امتیاز نیاز داشت تا رتبه پنجم را قطعی کرده و لیگ قهرمانان را تضمین کند. زردها در همان نیمه اول بازی با آگزبورگ پیروزی را مسجل کردند.

دورتموند در نیمه اول طوفانی کار کرد و 4-1 برنده به رختکن رفت.

آتشبازی را موکوکو در دقیقه 4 شروع کرد. ستاره جوان روی اشتباه عجیب مدافع آگزبورگ در دو قدمی دروازه صاحب توپ شد و آن را گل کرد.

در دقیقه 20 دورتموند برتری خود را دو برابر کرد.

ارسال از چپ گیتنز در مقابل دروازه به زمین خورد و مالن موفق شد با ضربه سر آن را گل کند. 9 دقیقه بعد موکوکو گل سوم تیمش و دوم خود را به ثمر رساند.

مارکو رویس کرنر را به زیبایی ارسال کرد و روی اشتباه گلر حریف، موکوکو موفق شد دروازه خالی را باز کند و دورتموند 3-0 پیش بیفتد.

در دقیقه 32 وارگاس موفق شد یکی از گل‌ها را پاسخ دهد و حساب کار 3-1 شود.

در دقیقه 34 کاپیتان رویس خودش گلزنی کرد. او روی پاس مایر در مصاف تک به تک توپ را از روی سر دروازه‌بان عبور داد و بازی 4-1 در نیمه اول به اتمام رسید.

دورتموند نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و تا دقیقه 66 که به گل پنجم رسید کنترل کاملی بر بازی داشت.

رویس در دقیقه 66 دومین پاس گلش در بازی را داد تا انمچا با یک بغل از روی خط محوطه جریمه پنجمین گل را بزند.

دورتموند دقایق باقیمانده را به خوبی مدیریت کرد و حتی این شانس را داشت بر تعداد گل‌هایش اضافه کند. 

برتری 5-1 بدون شک دورتموند را در بهترین شرایط روحی برای بازی برگشت برابر پی اس جی قرار داد.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!