Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن جوابیه مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به شرح ذیل است:

مدیر مسئول محترم خبرگزاری خانه ملت

با سلام

احتراماً، با توجه به درج مطلبی در آن خبرگزاری به نقل از  نادر قاضی پور، رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور مبنی بر اینکه « بیش از یک میلیارد تومان بین اعضای هیات مدیره ذوب آهن تقسیم شده است »  ، سعید امید قائمی معاون مالی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان ضمن تکذیب ادعای مذکور توضیح داد که : تنها مبلغی که به اعضاء غیر موظف هیات مدیره ذوب آهن پرداخت می گردد طبق ماده ۱۳۴ قانون تجارت ، "حق حضور در جلسه"  است که  در چارچوب قوانین و مقررات و بر اساس مصوبه مجمع سهامداران ذوب آهن بصورت ماهانه پرداخت می گردد و در مورد اعضای موظف نیز وفق روال قانونی و جار ی شرکت و طبق قراردادهای منعقده، حقوق پرداخت می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به عدم برگزاری مجمع عمومی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۶ تاکنون و به تبع آن عدم مشخص شدن تقسیم سود و پاداش هیأت مدیره افزود: هیچگونه مبلغی در پایان سال ۹۶ به اعضای هیأت مدیره در قالب پاداش پرداخت نگردیده و شرکت خود را ملزم به رعایت مواد ۱۳۲ و ۱۳۴ قانون تجارت می داند. ضمناً کلیه اطلاعات شفاف مالی شرکت در سامانه کدال بورس قابل مشاهده می باشد. لذا با توجه به انتشار اخبار غیر واقعی و غیر مستند، شرکت ذوب آهن اصفهان حق پیگیری موضوع را در محاکم ذیربط برای خود محفوظ می داند.

خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون مطبوعات و رسانه ها این جوابیه در آن خبرگزاری و در همان جایگاه منتشر گردد .

 علیرضا امیری

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: ساعت ۱:۴۹ بامداد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی افزود:  بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیک‌ترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد. 

طباطبایی ادامه داد: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه‌ی ۲ مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته که با شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز مصدوم ۲۴ ساله نجات یافت.
 
مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت:کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهریز (پایگاه مسجد ابوالفضل) شرکت کننده در این ماموریت حیات بخش؛ آقایان ابوالفضل صبوری و سعید خداداد بغداد آبادی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها