Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان زنجان گفت: خوشبختانه با تدابیر و برنامه ریزیهای انجام شده، و بدون حتی ثبت یک مورد عدم انطباق، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001-2015   برای دفتر اسناد پزشکی استان زنجان شدیم.

دکتر ماندانا عظیمی با اشاره به همسو بودن اهداف و برنامه های این دفتر با مدیریت درمان استان، افزود: همبستگی سازمانی با تکیه بر حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی از ارزشهای مهم دفتر اسناد پزشکی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از استقرار استاندارد مديريت كيفيت در دفتر اسناد پزشکی را ، ایجاد آرامش خاطر در خدمت رسانی شایسته و استاندارد به مراکز درمانی طرف قرار داد و بیمه شدگان دانست.

رئیس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان زنجان از قرار داد فیمابین 550 مرکز درمانی دولتی و غیر دولتی و خصوصی در سطح استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 550 مرکز درمانی اعم از بیمارستانهای خصوصی و دانشگاهی، پزشکان متخصص و عمومی، داروخانه ها و موسسات پاراکلینیکی و درمانگاههای دولتی و خصوصی در سطح استان با دفتر اسناد پزشکی طرف قرار داد هستند.

دکتر ماندانا عظیمی افزود: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به این مراکز و پرداخت هزینه فرانشیز، از خدمات درمانی مراکز طرف قرار داد بهره مند شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟