Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@18:47:49 GMT

مراسم ترحيم جعفر افقهي برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۴۸۶۵

مراسم ترحيم جعفر افقهي برگزار شد

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مراسم ترحيم جعفر افقهي نماينده مردم فريمان، سرخس و احمد آباد در ششمين دوره مجلس شوراي اسلامي عصر امروز -شنبه- با حضور جمعي از مقامات و شخصيت هاي سياسي عمدتا اصلاح طلب در مسجد نور تهران برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين مراسم شخصيت هايي همچون حجت‌الاسلام سيد هادي خامنه‌اي، محمد نمازي، يدالله طاهر نژاد، غلامرضا حيدري ، ميرزايي‌نيکو، علي‌اصغر فاني، احمد مسجد جامعي، محمدرضا خاتمي، محمدجواد حق شناس، حجت نظري، حسن رسولي، جواد امام، قاضي‌زاده هاشمي وزير بهداشت، عليرضا رحيمي، حسين مرعشي، شهربانو اماني، جواد اطاعت، محمدرضا راه چمني، محمدرضا تابش، غلامرضا انصاري، مرتضي حاجي، مجيد انصاري، الهه کولايي، هادي خانيکي، دعايي، بطحايي، عبدالله ناصري، جبارزاده و جمعي ديگر از فعالان سياسي حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفر افقهي نماينده دوره ششم مجلس شوراي اسلامي و از اعضاي حزب اصلاح طلب توسعه ملي ايران اسلامي روز يازدهم فروردين ماه جاري در سانحه رانندگي درگذشت.
سيام**1751**1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • شخصیت‌ها در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • (تصاویر) علی دایی در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده
  • (تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد