Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ورزقان از شروع مجدد طرح‌های توسعه معدن مس سونگون از ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: بر اساس دستور معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر از سرگیری طرح‌های توسعه معدن مس سونگون، طرح‌ها از دو ماه آینده شروع می‌شود. ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورزقان، حسن یحیوی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 97 با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی و ابلاغ بخشنامه ممنوعیت خرید کالا‌های خارجی توسط دولت تدبیر و امید و وزیر محترم کشور، اظهار داشت: هیچ‌یک از مسئولین ادارات شهرستان حق خرید کالای خارجی برای ادارات را ندارند و بر این موضوع نظارت جدی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار حمایت مردم از کالاهای تولید داخل، تولیدکنندگان نیز باید به‌منظور جلب رضایت خریداران کالای باکیفیت به مردم ارائه نمایند.

فرماندار ورزقان ضمن تشکر از تمامی مسئولین ادارات شهرستان به جهت تلاش‌های صورت گرفته طی سال 96 برای توسعه شهرستان، خواستار قانون مداری و رعایت نظم اداری از سوی مسئولین ادارات شد و تأکید کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و رفع آن‌ها اولویت اول نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم تدبیر و امید است که در سال 97 باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولین قرار گیرد.

وی با اشاره به انجام و پیگیری پروژه‌های بزرگی چون سد حاجیلار، پتروشیمی خاروانا، طرح‌های توسعه معدن مس سونگون(ذوب و پالایش) و ایجاد شهرک صنعتی و تخصصی مس در ورزقان، خواستار مطالعه و پیگیری اجرای پایاب سد حاجیلار توسط جهاد کشاورزی و منابع آب شهرستان به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت این سد شد.

یحیوی در پایان با اشاره به وضعیت نامناسب محل دفن زباله شهر ورزقان و نارضایتی مردم و کشاورزان منطقه از این امر، از ادارات ذی‌ربط به‌ویژه شهرداری ورزقان و محیط‌زیست شهرستان خواستار حل این مشکل در حداقل زمان ممکن شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه