Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@23:05:52 GMT

مذاکرات محرمانه آمریکا و کره شمالی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۵۱۸۴

مذاکرات محرمانه آمریکا و کره شمالی

خبرگزاری میزان- مقام‌های اطلاعاتی کره شمالی و آمریکا در تلاش برای آماده‌سازی شرایط دیدار سران دو کشور، در کشوری ثالث چند دور دیدار محرمانه داشته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،شبکه سی. ان. ان به نقل از منابع آگاه نوشت مقام‌های اطلاعاتی کره شمالی و آمریکا در تلاش برای آماده‌سازی شرایط دیدار سران دو کشور، در کشوری ثالث چند دور دیدار محرمانه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است به زودی «مایک پامپئو» رئیس سیا و نامزد وزارت خارجه آمریکا با رئیس سرویس اطلاعاتی کره شمالی دیدار کند.

مقام‌های کره شمالی تأکید دارند که دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در پیونگ‌یانگ برگزار شود، اما مشخص نیست که آمریکایی‌ها این پیشنهاد را بپذیرند یا نه. «اولان باتور» پایتخت مغولستان هم یکی از شهر‌هایی است که برای میزبانی نشست کیم جونگ اون و ترامپ مطرح شده است.

قرار است پس از توافق درباره محل برگزاری نشست، تاریخ دیدار رسما اعلام شود.

این در حالیست که «دونالد ترامپ» چند روز پیش از موافقت دولت کره شمالی با عدم اجرای آزمایش‌های موشکی خود تا زمان دیدار دوجانبه سران دو کشور خبر داده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد