Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:32:12 GMT

برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی در اردل + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۵۲۹۷

برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی در اردل + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان زلزله ۱۷ فروردین سال ۱۳۵۶ در اردل، همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی در شهر اردل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان زلزله 17 فروردین سال 1356 در اردل، به همت هیات کوهنوردی و اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل همایش کوهپیمایی خانوادگی (همگانی) دیروز از مسیر پارک کوهستانی دزپارت تا تک او برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این کوهپیمایی که با استقبال مسئولین شهرستان اردل و خانواده های اردلی مواجه گردید به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

اجرای بازی‌های بومی و محلی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

گفتنی است: در بعدازظهر روز چهارشنبه 17 فروردین  1356 زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 6 ریشتر، روستا‌های اردل، ناغان، دوپلان، گندمان و آورگان در چهارمحال و بختیاری را لرزاند که در این حادثه 348 نفر جان خود را از دست دادند و 200 نفر مجروح شدند. این زلزله همچنین موجب تخریب محدوده‌ای به‌وسعت 150 کیلومترمربع و خسارت جدی به بیش از 2 هزار و 100خانه گردید.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • کوهپیمایی فرهنگیان بخش گل تپه
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم