Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها و همزمان با نخستین ماه از فصل زیبای بهار، جهادگران بسیجی دست در دست یکدیگر، برای زودن رنگ محرومیت از مناطق محروم یا علی گویان به میدان آمده اند و برای نیازمندان خانه می سازند جهادگرانه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ محرومیت زدایی از اولویت های مهم بسیج سازندگی در سراسر کشور است، در این زمینه به طور عمده گروه های جهادی چه در حوزه دانش آموزی و دانشجویی و چه در حوزه های محلات برای زودن رنگ محرومیت و نقش بستن رنگ سازندگی و پویایی بر چهره مناطق محروم بی هیچ چشم داشتی وارد عرصه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره شاهد هستیم که این روزها به همت بسیج سازندگی سپاه تویسرکان و با همکاری گروه های جهادی در همین نخستین روزهای سال ۹۷ ساخت سرویس بهداشتی و تعمیر خانه مادر شهید در کهنوش عملیاتی شد.

«رضا ناصری» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به انجام اردوی جهادی نوروز ۹۷ بسیج سازندگی، گفت: این پروژه با برآورد هزینه ۶ میلیون تومانی در زمینه سقف کوبی و نیز سخت سرویس بهداشتی توسط بسیجیان جهادگر در بسیج دانش آموزی در مرحله اجرا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های بسیج سازندگی کمک به ساخت و تکمیل بخشی از خانه شهروندی که در بارندگی های اسفند سال گذشته، تخریب شده بود، توسط نیروهای جهادی بسیج دانش آموزی در اردوی جهادی سال ۹۷ عملیاتی شد.

در گزارش های آتی به طور مفصل به فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان در مناطق محروم و کمک رسانی به نیازمندان و محرومان می پردازیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر