Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@16:02:47 GMT

چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۶۵۵۰

چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی

ارتباطات > ارتباطات و فناوری - همشهری آنلاین:
همزمان با سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه همایش، جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی، برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایت‌های سازمانی و پایگاههای خبری، ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی، استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره‌های آموزشی، اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد، قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازی‌های آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)، محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری، تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی و تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتوا اعلام شده است.

استادان، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تا تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری فرصت دارند خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تیرماه سال جاری به مدت دو روز در سه بخش رقابتی، آموزشی و نمایشگاهی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی iaprs.ir مراجعه و یا با تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.

در همین زمینه: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی روابط عمومی هشتمین شغل استرس‌زا گزارش برگزاری چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران منشور خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی

 غلامرضا گودرزی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: مرکز تحقیقات استان مرکزی یکی از مراکز فعال در کشور است و انتقال دستاوردهای علمی این مرکز به بهره‌برداران از اهمیت ویژه برخوردار و در واقع به نوعی خروجی کار محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان مرکز برای انتقال دانش که روش‌های نوین کشاورزی و استفاده از بذرهای تولید شده است، دوره‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار که به این طریق دانش انتقال پیدا کند.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی افزود: ایستگاه‌های تحقیقاتی در شهرستان‌های اراک، خنداب، ساوه، زرندیه، خمین و علی‌آباد اراک فعال هستند.

گودرزی خاطر نشان کرد: ایستگاه تحقیقاتی اراک مربوط به غلات و دانه‌های روغنی، خنداب منابع طبیعی و ایستگاه تحقیقاتی خمین مربوط به لوبیا است که آوازه بین‌المللی دارد و تنها ایستگاه تحقیقاتی در کشور در تولید صد در صد هسته تا بذر است.

وی بیان کرد: ایستگاه تحقیقاتی ساوه نیز مربوط به انار است که در این ایستگاه بزرگ‌ترین کلکسیون انار کشور وجود دارد، ایستگاه تحقیقاتی زرندیه نیز در بخش تحقیقات آبخوان‌داری فعال و ایستگاه علی‌آباد اراک نیز در زمینه گیاهان دارویی فعالیت دارد.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: ایستگاه‌های تحقیقاتی مذکور به صورت تخصصی کار تحقیق و پژوهش را انجام می‌دهند و بذرهایی که برای بخش کشاورزی از این تحقیقات حاصل می‌شود یکی از مهمترین دستاوردهای این مراکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی