Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@05:22:29 GMT

دستگیری سارق خودروهای پلاک شهرستان در شرق پایتخت 

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۶۹۴۵

دستگیری سارق خودروهای پلاک شهرستان در شرق پایتخت 

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "رسول بهرامی" در تعطیلات نوروزی تعدادی از شهروندان شهرستانی که از سایر استان های دیگر به شهر تهران برای مسافرت آمده بودند طی تماس تلفنی به کلانتری اعلام کردند که تعدادی از وسایل داخل خودروشان اعم از وجوه نقد، طلا و جواهر و مدارکشان که نیاز بوده همراهشان باشد، پس از پارک خودرو در کنار خیابان به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقیقات پلیسی به طور ویژه آغاز و در بررسی های اولیه مشخص شد که همه سرقت ها به صورت تخریب شیشه خودرو و در صندوق عقب انجام شده است.
پس از پایش های اطلاعاتی، انجام گشت های انتظامی هدفمند در سطح حوزه انجام که در این اثنا، روز گذشته ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محدوده بزرگراه امام علی، متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که در حال سرقت اموال داخل یک دستگاه خودروی سواری پارک شده بود.
متهم به محض مشاهده ماموران کلانتری سعی کرد که با یک دستگاه خودروی شاسی بلند از محل متواری گردد و ماموران به سرعت به تعقیب وی پراختند و پس از دقایقی تعقیب و گریز موفق شدند، خودروی موصوف را متوقف و سارق را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
در بازرسی صورت گرفته از خودروی سارق تعدادی ابزار و آلات سرقت کشف و متهم که با دلایل بسیار قوی پلیس مواجه شده بود لب به اعتراف گشود و به سرقت از محدوده خیابان های گاندی، ونک، تهرانپارس، نبرد و پیروزی اقرار کرد.
گفتنی است متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

۷۰۵

رئیس کلانتری 128 تهران نو سرهنگ "رسول بهرامی" شهروندان مسافرت سرقت خودرو ماموران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر