Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@16:12:47 GMT

هدف علی علیپور شکستن رکورد طارمی و محسن خلیلی است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۷۱۶۶

هدف علی علیپور شکستن رکورد طارمی و محسن خلیلی است

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس نتوانست از رکورد گل زنی محسن خلیلی و مهدی طارمی عبور کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور در بازی امروز چند فرصت گل زنی به دست آورد که مهم ترینشان در نیمه اول و روی سانتر دیدنی وحید امیری بود. امیری در شرایطی نامتعادل توپ را برای علیپور ارسال کرد اما مهاجم شمالی تیم پرسپولیس که به سرعت خود را رسانده بود، موفق به گلزنی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور در ادامه بازی هم تحرکات بسیاری داشت و تلاش های زیادی برای گلزنی کرد اما موفق به این کار نشد و در نهایت هم گل قهرمانی را امیری زد.

علیپور در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته اما هدف او، شکستن رکورد طارمی و محسن خلیلی است. چرا که با این کار می تواند به عنوان بهترین آقای گل لیگ برتری پرسپولیسی ها به دفترچه افتخارات این تیم راه پیدا کند.

پرسپولیس در سه بازی آینده به مصاف تیم های پارس جنوبی، ذوب آهن و سپیدرود می رود. تیم هایی که در نیم فصل اول دو گل از علیپور خوردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محسن خلیلی پرسپولیس تیم پرسپولیس علی علیپور محسن خلیلی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

گوندوعان این فصل بیش از هر فصلی در دوران فوتبالش پاس گل داده است. 

طرفداری | ایلکای گوندوعان در جریان پیروزی 2-4 بارسلونا مقابل والنسیا، دوازدهمین پاس گل خود در این فصل را به ثبت رساند (۷ پاس گل در لالیگا و ۵ پاس گل در تمامی رقابت ها). نقشی که او در تیم ژاوی ایفا می کند، با همه نقش هایش در تیم های سابقش متفاوت است چون او با اختلاف بهترین فصل خودش را از لحاظ تعداد پاس گل تجربه کرده است.

رکورد قبلی گوندوعان 33 ساله در فصل 19-2018 (8 پاس گل) ثبت شده بود. فصل قبل که او همراه با منچسترسیتی سه گانه گرفت، تعداد پاس گل های هافبک آلمانی 7 بود. او در این فصل همچنین 5 بار هم برای بارسا گلزنی کرده است. 

رکورد های پاس گل گوندوعان

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!