Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@04:26:41 GMT

گوشی انعطاف پذیر با دو باتری و دو جک هدفون! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۷۲۱۲

گوشی انعطاف پذیر با دو باتری و دو جک هدفون! +تصاویر

سال 2016، ال جی پتنتی را برای یک موبایل ثبت کرده است که نه تنها به دو نمایشگر مجهز می‌شود، بلکه در آن می‌توان دو جک هدفون و یک جفت باتری را نیز پیدا کرد. 

این پتنت در 28 سپتامبر 2016 ثبت شده بود و روز گذشته از طریق سازمان جهانی مالکیت فکری یا به اختصار «وایپو» منتشر شده است. "Mobile Terminal” عنوان در نظر گرفته شده برای این پتنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو نمایشگر این گجت به صورت منحنی طراحی شده و به آن اجازه می‌دهند تاریخ، ساعت، دما و دیگر اعلان‌ها را روی بخش خمیده خود نمایش دهند.

تماشای هم‌زمان دو ویدیو در گوشی انعطاف پذیر ال جی
تصاویر ضمیمه‌شده، دو لولا در بخش‌های بالایی و پایینی دستگاه را نشان داده و به نمایشگرها اجازه می‌دهند به منظور تشکیل یک صفحه نمایش، باز شده و با یکیدیگر ترکیب شوند. زمانی که موبایل تا می‌شود، از نمایشگرهای آن می‌توان به صورت مستقل از یکدیگر استفاده کرد. در یکی از حالت‌ها، گوشی انعطاف پذیر ال جی قادر به شبیه‌سازی کتاب و نمایش صفحه‌های آن روی هرکدام از نمایشگرها است. اگر موبایل کمی تا شده و در حالت بسته قرار گیرد، دو نفر می‌توانند به صورت هم‌زمان، دو ویدیوی جداگانه را تماشا کرده و برای شنیدن راحت صدای آن نیز از جک هدفون اختصاصی خود استفاده کنند. اگرچه این پتنت در سال 2016 به ثبت رسیده است، اما یک اسکنر اثر انگشت برای نمایشگر اول در نظر گرفته شده و هر دوی آنها با باتری و دوربین دیجیتال اختصاصی خود به دست کاربران می‌رسند.

با این تفاسیر، ما باید ال جی را هم به لیست شرکت‌هایی که پتنت مربوط به یک گوشی منعطف را ثبت کرده‌اند، اضافه کنیم. به نظر می‌رسد ال جی قصد تولید دستگاهی چند رسانه‌ای با امکان تماشای دو ویدیو توسط دو نفر بدون آنکه مزاحم یکدیگر شوند را دارد. اما آیا این کمپانی کره‌ای می‌تواند زودتر از رقبای خود همچون اپل، سامسونگ و هواوی، یک تلفن هوشمند منعطف را روانه بازار کند؟







      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم سندروم روده تحریک پذیر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم) علائم و عوارض بیماری کاوازاکی (فیلم) سنگ کلیه؛ علائم و نشانه‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • علائم سندروم روده تحریک پذیر (فیلم)
  • جغرافیای لایک‌ها و دیس لایک‌ها
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)