Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@17:15:44 GMT

رونمایی از ۸۳ دستاورد هسته‌ای در روز ملی فناوری هسته‌ای

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۷۴۱۸

به گزارش وانانیوز، 

 اصغر زارعان با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای دوشنبه ۲۰ فروردین با حضور رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد و ۸۳ دستاورد در این مراسم رونمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهار دستاورد در سالن اصلی مراسم، پنج دستاورد به صورت ویدئو کنفرانس و ۷۴ دستاورد در نمایشگاه جنبی سالن اصلی رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه این دستاوردها در حوزه‌های گوناگون از جمله بهداشت و درمان، نیروگاه و هسته‌ای خواهد بود، تصریح کرد: دستاوردهای ما امسال افزایش چشمگیری داشته است و اکثر آنها اقتدارآفرین است. سال گذشته ۴۲ دستاورد در روز ملی فناوری هسته‌ای رونمایی شد که این دستاوردها امسال به ۸۳ درصد رسیده است.

زارعان همچنین گفت: در اردکان یزد، نطنز، نیروگاه تهران و فردو به صورت ویدئو کنفرانس دستاوردهایی رونمایی خواهد شد و دستاوردی نیز به صورت ویدئو کنفرانس با همکاری مشترک با مراکز پژوهشی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)