Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

فریدون جیرانی کارگردان نام آشنای سینمای ایران پس از تجربه متفاوت کارگردانی فیلم سینمایی "خفه‌گی" این بار به سراغ اثری با نامی هم خانواده یعنی "آشفتگی" رفته است.

بهرام رادان بازیگر مطرح سینمای ایران نقش اول این اثر سینمایی را ایفا می کند. این فیلم اولین همکاری بهرام رادان با جیرانی است و این بازیگر سینما در "آشفتگی" در نقشی بسیار متفاوت جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود فیلم جیرانی به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برسد اما وی اعلام کرد به دلیل ایجاد مشکل در امر تهیه و تولید پروژه موقتاً تعطیل شده است. "حامد بهداد" و "نوید محمدزاده" اولین گزینه های بازی در "آشفتگی" بودند که حضورشان نسبتاً قطعی شده بود اما بعد از توقف پروژه حضور آنها نیز منتفی شد.

رادان در جشنواره سی و ششم فجر فیلم "چهارراه استانبول" ساخته مصطفی کیایی را روی پرده داشت. فیلمی که با وجود تلاش عوامل ساخت نتوانست اکران نوروزی را از آن خود نماید. رادان همچنین فیلم "سونامی" را نیز آماده اکران می بیند.

آشفتگی رئالیستى و اجتماعى نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت. این تعریفی است که فریدون جیرانی طی یادداشتی درباره تازه‌ترین ساخته خود گفته است. فیلمی که با توجه نوع طراحی صحنه باز هم حال و هوایی کلاسیک را تداعی می کند.

جدیدترین فیلم جیرانی اول اسفند ماه در تهران کلید خورده و هم اکنون فیلمبرداری آن تهران ادامه دارد. به تازگی مهران احمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به مجموعه بازیگران این اثر اضافه شده است.

احمدی امسال نخستین فیلم خود به نام "مصادره" با بازی رضا عطاران را در چرخه اکران دارد. این فیلم که در اکران نوروزی به نمایش در آمده تاکنون به فروش موفق 8 میلیارد تومانی دست پیدا کرده است.

علاوه بر بهرام رادان و مهران احمدی تاکنون حضور بازیگرانی همچون مهناز افشار، علی میلانی، احسان محمدی در فیلم آشفتگی قطعی شده است. جیرانی این فیلم را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می کند.

تا به امروز حضور مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، کامیاب امین عشایری (طراح صحنه)، مارال جیرانی (طراح لباس)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، آلاله هاشمی (دستیار اول کارگردان) در فیلم قطعی شده است.

جیرانی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با فیلم "خفه گی" حضور یافت که نتوانست اقبال چندانی را در بخش جوایز از آن خود نماید و حالا با یکسال غیبت می خواهد بار دیگر شانس خود برای کسب سیمرغ را بیازماید. وی با وجود تحسین اکثر منتقدین با نگاه بسیار سرد داوران جشنواره فیلم فجر روبرو شد. این عدم نامزد شدن تا حدی بود که برخی از عوامل فیلم که در جشنواره نامزد شده بودند به دلیل بی تفاوتی جشنواره به خفه گی از نامزدی خود انصراف دادند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • قطار حمایت از «طرح نور» با حضور سردار رادان به اصفهان رسید | تصاویـر
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی