Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نراتزوری به ستایش از آندره آ بلوتی و سایر مهره های خط حمله تورینو پرداخت.

طرفداری- در چارچوب سی و یکمین هفته سری آ، اینتر در تورین مهمان تورینو خواهد بود. لوچانو اسپالتی، سرمربی نراتزوری در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:

به شخصه همیشه با تورینو مشکل داشته ام زیرا سنت آن ها این است که سرسختانه مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شکست دادن آن ها، ما نیز باید چنین شدت عمل و ذهنیتی داشته باشیم. در بازی قبل سعی کردیم تا فرصت های بیشتری برای گلزنی خلق کنیم و همچنین شوت زنی در DNA هافبک های ماست. همچنین باید در نبردهای هوایی نیز بهتر عمل کنیم و به ایکاردی کمک برسانیم. کار کردن در اینتر موجب خوشحالی من است و تیمی متحد داریم اما پتانسیل دست یابی به موفقیت های بیشتری را نیز دارا هستیم. کمی طول کشید تا به وضعیت کنونی برسیم اما در هر صورت وضعیت خوبی داریم. وقتی راه چاره را پیدا کردیم، دیگر وضعیت بد نباید برگردد. بازیکنان شرایط بد را کنار زدند و ثابت کردند که شخصیتی قوی دارند و می توانند اوضاع را کنترل کنند. آن ها سریعا مسیر درست را پیدا نکردند بلکه آرام آرام در فرم خوبی قرار گرفتند.

والتر ماتزاری یک مربی باتجربه است و می داند که چه کار می کند. تورینو با سیستم های متفاوتی بازی می کند و برابر ما نیز از یکی از این سیستم های متنوع خود بهره خواهد برد. در بازی های اخیر پنج کلین شیت انجام دادیم زیرا تمام تیم در دفاع کردن دخیل بود و تفاوت ها را رقم زدند. وقتی باهم کار کنیم، همه سود می بریم. آندره آ بلوتی، مهاجمی است که مدافعان ما می توانند محکی جدی برابر او بخورند. یاگو فالکه نیز هست که گل های زیادی را به ثمر رسانده است. او را خوب می شناسم. همه نیز از توانایی های آدم لیاییچ باخبر هستند. تورینو خط حمله با کیفیتی دارد. بلوتی از همه خصیصه های یک مهاجم سطح بالا و زهردار برخوردار است اما ما برابر مهاجمان بزرگی همانند او قرار گرفته ایم و خوب کار کرده ایم، بنابر این به توانایی های تیم برای مهار او اطمینان دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد