Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آغاز مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس در مجموعه ورزشی انقلاب، اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی بوکس از 15 فروردین ماه در تهران آغاز شده و ملی پوشان تمرینات خود را طبق برنامه ریزی که انجام داده‌ایم پیگیری می‌کنند. ما ابتدا 27  بوکسور را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم که تنها 20 نفر در اردوها حضور پیدا کرده‌اند، به هر حال ما با همین نفرات تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم و به هیچ عنوان نفرات غایب در اردوها جایی در تیم ملی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ما از بین همین نفرات حاضر در اردوها ترکیب تیم ملی را خواهیم بست.

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که گویا قرار است تیم ملی در تورنمنت بین المللی قزاقستان حضور پیدا کند و آیا این خبر صحت دارد یا خیر، گفت: اردوی تیم ملی تا قبل از چهارم اردیبهشت ماه در تهران پیگیری می‌شود و طبق برنامه‌ای که به مسئولان فدراسیون ارائه کرده‌ایم قرار است تیم ملی چهارم اردیبهشت ماه در تورنمنت بین المللی قزاقستان حضور پیدا کند. 

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به هر حال قزاق‌ها در بوکس صاحب نام و نشان هستند و حضور در این تورنمنت برای ما بسیار مهم و باارزش خواهد بود. قطعا کشورهای صاحب نام بوکس در این تورنمنت حضور خواهند داشت و حضور ملی پوشان ما در این مسابقات و رویارویی با بوکسورهای خوب دنیا باعث پیشرفت بوکس کشورمان خواهد شد. امیدوارم با حضور در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم. ما سه برنامه برای حضور در رویداد بین المللی را داریم که هر سه برای ما حائز اهمیت است و امیدواریم شرایط اعزام به این رقابت‌ها قبل از اعزام به جاکارتا مهیا شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از حضور در تورنمنت قزاقستان بازهم پیش از بازی‌های آسیایی اندونزی برای ملی پوشان برنامه‌ای در نظر دارید، یا خیر گفت: پس از بازگشت تیم ملی از تورنمنت قزاقستان اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد و پس از آن ملی پوشان راهی کشور چک و اسلواکی خواهند شد و در این تورنمنت نیز حضور خواهند داشت. ما برنامه ریزی کرده‌ایم تا با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشیم. طبق برنامه‌های از پیش تایین شده، ملی پوشان کشورمان 29 خردادماه در تورنمنت مغولستان حضور خواهند داشت. پس از آن ما دو مرحله اردو خواهیم داشت و با آمادگی کامل ملی پوشان کشورمان راهی بازی‌های آسیایی اندونزی خواهند شد.

احدی در پاسخ به این سوال که آیا سجاد محرابی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده است یا خیر، گفت: بله او تمرینات خود را با تیم ملی آغاز کرده است، اما با توجه به مشکلات مالی که این بوکسور دارد، ناچار است تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری کند و در کنار تمرینات کار کند تا هزینه زندگی خانواده‌اش را تامین کند. طبق قراری که داریم، او در تورنمنت‌ها نیز حضور نخواهد داشت و پیش از آغاز بازی‌های آسیایی اندونزی در اردوها حضور خواهد داشت و در صورت برتری مقابل نمایندگان وزن 75 کیلوگرم راهی اندونزی خواهد شد در غیر این صورت نماینده دیگری راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات

دور جدید تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز( سه شنبه - 11 اردیبهشت ماه) با حضور هادی ساعی رئیس و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.

این در حالی است که در روزهای گذشته  از سوی علی‌اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، کیومرث چگینی به عنوان سرپرست انجمن پاراتکواندو انتخاب و جایگزین جمشید سهرابی شده بود. اتفاقی که با اعتصاب تمرینات از سوی کادرفنی و ملی‌پوشان پاراتکواندو همراه شده بود و بلافاصله جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد تا به اختلافات پایان داده شود.

با شروع دوباره تمرینات ملی‌پوشان پاراتکواندو به نظر می‌رسد در نهایت اختلافات با بازگشت این رشته و جمشید سهرابی به فدراسیون تکواندو ختم به خیر شده و قرار است همچنان پاراتکواندو زیر نظر فدراسیون تکواندو به فعالیت خود ادامه دهد.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و آیلار جامی،  لیلا میرزایی،  مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی نیز در گروه بانوان خود را برای حضور در قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا  30 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد. 

جدایی پاراتکواندو از فدراسیون تکواندو/ چگینی سرپرست شد

 

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند