Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:40:24 GMT

نکاتي براي دکوراسيون رنگ صورتي

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۸۵۷۹

نکاتي براي دکوراسيون رنگ صورتي

خبرگزاري آريا -

صورتي رنگي آرامش بخش است که دکوراسيون داخلي منزل را مدرن و دلنشين مي کند
رنگ صورتي رنگي آرامش بخش و دوست داشتني است که دکوراسيون داخلي منزل را مدرن و دلنشين مي کند.
دکوراسيون صورتي رنگ منزل
همانطور که عشق زاده رنگ قرمز و سفيد است، صورتي نيز عاشقانه، محبوب، و مورد توجه است. اين رنگ، که ته رنگي از قرمز در خود دارد اشتياق، حرارت و انرژي را به شکل ملايم تري از آن گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروزه صورتي بيشتر به عنوان يک رنگ زنانه مطرح است اما در گذشته مردان و پسران نيز از آن استفاده مي کردند چرا که زيبايي بيشتري از آبي در خود دارد. صورتي شکلي از محبت و احساسات را به تصوير مي کشد و در ديزاين خانه فضاي زيبايي را خلق مي کند. در زير نکاتي در مورد استفاده از رنگ صورتي در دکوراسيون داخلي خانه براي شما آورده شده است.
صورتي از جمله رنگ هايي است که شايد کمتر در دکوراسيون سنتي خانه هاي ايراني ها ديده شود. اگر شما جزو افرادي که جسارت بيشتري دارند و طرفدار سبک مدرن و پست مدرن هستند باشيد، ممکن است تصميم بگيريد که رگه هاي مختلفي از صورتي ها را به دکوراسيون خانه راه دهيد و فضاي جذاب تري داشته باشيد.

صورتي ملايم يکي از طيف هاي هاي کلاسيک رنگ صورتي است
در اين صورت اگر مي خواهيد در اين فضا احساس بهتري داشته باشيد و با رنگ دکوراسيون خانه به ويژه در ميهماني ها هماهنگ تر شويد، توصيه مي شود که به چند نکته توجه داشته باشيد تا شيک و خوش سليقه به نظر برسيد و اطرافيان به انتخاب هاي شما آفرين بگويند.
کدام صورتي براي ديوارها و دکوراسيون مناسب تر است؟
صورتي طيف هاي گوناگوني دارد که هر کدام شان داراي ويژگي هاي خاصي هستند. در چرخه رنگ ها، صورتي از ترکيب قرمز با سفيد به دست مي آيد که البته گاهي اوقات با اضافه شدن رنگ هاي ديگر مانند طيف آبي هاي مختلف رنگ آن به سمت ياسي و ارغواني و... تغيير مي کند اما در مورد استفاده از صورتي در دکوراسيون توصيه مي شود که اگر مي خواهيد ديوارها را صورتي کنيد به سراغ طيف هاي ملايم تر برويد.
کاغذ ديواري هاي سفيد و صورتي ترکيب ملايمي را براي اتاق کودکان و همينطور اتاق خواب ايجاد مي کنند. به هر حال در صورتي که فرد تنوع طلبي نيستيد و هر چند سال يک بار قصد تعويض کاغذ ديواري با روکش مبل ها را نداريد بهترين پيشنهاد براي شما اين است که صورتي هاي کمرنگ يا چرک را انتخاب کنيد تا از ديدن آنها زود خسته نشويد. به اين ترتيب براي تغيير چيدمان خانه و اضافه کردن ساير عناصر دکوراسيوني دست تان بازتر است.

به طور کلي صورتي که براي ايجاد آرامش و آسودگي در طراحي داخلي استفاده مي شود
سرخابي به شما انرژي مي دهد
اگر در خانه کودکي داريد و قرار است براي او جشن تولد برگزار کنيد و از طرفي رنگ هاي صورتي در گوشه و کنار خانه شما زياد به چشم مي خورد يا در ترکيب ديوار، پرده و روکش مبلمان صورتي کمرنگ داريد، وقت آن رسيده که رنگي پر انرژي مانند سرخابي را انتخاب کنيد.
اين سرخابي شما را فردي سرزنده نشان مي دهد و البته به عنوان ميزبان در جمع سايرين بهتر ديده مي شويد. کودکان هم رنگ هاي شاد را بيشتر مي پسندند و از طرفي با اين انتخاب به سايرين ثابت مي کنيد که شما هم کودک درون فعالي داريد و مي توانيد همراه با کودکان، شادي و نشاط بيشتري داشته باشيد. سرخابي از خانواده صورتي هاست؛ از اين «هم خانواده» شاد غافل نشويد.
به طور کلي صورتي که براي ايجاد آرامش و آسودگي در طراحي داخلي استفاده مي شود. صورتي ملايم يکي از طيف هاي هاي کلاسيک رنگ صورتي است _ اين رنگ نه خيلي تيره است و نه خيلي روشن، نه خيلي گرم و نه خيلي سرد است. در ميانه طيف صورتي قرار دارد و به طور رنگي خنثي است که استفاده از آن به همراه خطوط تميز و مدرن احساس بلوغ را در فضا بوجود مي آورد.
منبع : bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال

(تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال

دیگر خبرها

  • ویدیو کامنت| بیت‌کوین بده خانه بخر!
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • (تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)