Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در اکثر ايالت‎هاي آمريکا افسران پليس به راحتي و بدون پيگرد قانوني مي‌توانند با زنان و دختران بازداشتي رابطه جنسي برقرار کنند.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، کنگره ايالت نيويورک اخيرا قانوني تصويب کرده که رابطه جنسي نيروهاي پليس با دختران و زنان بازداشت‌شده را ممنوع مي‌کنند.
اعلام تصويب چنين قانوني در اين ايالت آمريکا تلويحاٌ به اين معناست که پيش از اين منع قانوني براي رابطه جنسي افسران پليس با بازداشتي‌‌ خانم وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين قانون پس از آن تصويب شد که يک دختر 18 ساله فاش کرد که سال گذشته دو افسر پليس در يکي از خيابان‎هاي شهر نيويورک به جرم حمل مواد مخدر به او دست‌بند زده‌اند و در خودروي ون پليس به او تجاوز کرده‌‌اند اما اين دو افسر پليس مدعي بودند که با رضايت خود اين دختر با او رابطه جنسي برقرار کرده‌اند.(!)
بنا به گزارش وب‌سايت «هيل» قانون پيشين ايالت نيويورک اين امکان را در اختيار نيروهاي پليس قرار مي‌داد تا با گفتن اينکه با رضايت شاکي با او رابطه غيراخلاقي برقرار کرده‌اند، از اتهام تجاوز جنسي فرار کند، اما قانون جديد ضمن اينکه اين شکاف قانوني را مي‌بندد با صراحت کامل رابطه جنسي نيروهاي پليس با افراد بازداشتي را منع مي‌کند.
اما ايجاد رابطه جنسي نيروهاي پليس با زنان و دختران بازداشتي و زنداني و فرار از پي‌گرد قانوني تنها با گفتن اينکه با رضايت خود فرد اين رابطه غيراخلاقي صورت گرفته تنها مختص به ايالت نيويورک نيست همچنان که پايگاه « buzzfeed» در جريان تصويب قانون جديد نيويورک گزارش مفصلي در اين زمنيه منتشر کرده‌ است.
« buzzfeed» با روايت داستان دردناک دختري با نام مستعار «آنا چمبرز» يکي از قوانين ضدانساني و ضدزن کشوري را افشا مي‌کند که ده‌هاست با ژست دفاع از «حقوق بشر» و «حقوق زن» تصويري آرماني از جامعه خود به بيرون پمپاژ مي‌کند و جوامع مستقل ديگر را به بهانه «عدم رعايت حقوق بشر و حقوق زنان» تحت تحريم‌هاي پياپي قرار مي‌دهد.
همانگونه که تصاوير دوربين‎هاي مداربسته شهر نشان مي‌داد، «آنا چمبرز» در شامگاه روز 5 سپتامبر 2017 به جرم حمله مواد مخدر گرفتار نيروهاي پليس شهر نيويورک مي‌شود؛ دو افسر پليس به «آنا» دست‌بند مي‌زنند و سوار خودروي ون خود مي‌کنند و پس از تجاوز او را کنار جاده‌اي رها مي‌کنند.
به نوشته « buzzfeed»، از نظر «آنا» قضيه بسيار روشن بود، او مورد هتک حرمت قرار گرفته بود و از همه مهمتر اينکه دو پليس در حين انجام وظيفه به فرد بازداشتي تجاوز کرده بودند، بنابراين از اين دو افسر پليس به دادگاه شکايت کرد، حتي هنگامي که يکي از دوستانش از او پرسيد آيا دلايل و مستندات کافي براي رد ادعاي افسران مبني بر اينکه اين رابطه اخلاقي با رضايت او انجام شده، بسيار برآشفت و گفت: گوش کن، اين افسران در حال انجام وظيفه بودند و کار آنها نقض آشکار قانون است، اينها افرادي هستند که بايد به مردم کمک کنند نه اينکه آنها را مورد تجاوز قرار دهند، آيا دلايلي روشن‌تر از اين هم است.
« Buzzfeed » مي‌افزايد اما «آنا» نمي‌دانست که در نيويورک چنين قانوني وجود ندارد که به صورت روشن اقدام افسران پليس به ايجاد رابطه غيراخلاقي با زنان و دختران بازداشتي را جرم اعلام کرده باشد و آنها را تحت پيگرد قانوني قرار دهد.
بر اساس اين گزارش بررسي‌هاي « Buzzfeed » نشان مي‌دهد ايالت نيويورک تنها يکي از 35 ايالتي است که نيروهاي نظامي به راحتي مي‌تواند با ادعاي اينکه رابطه جنسي با فرد بازداشتي با رضايت خود شخص صورت گرفته از اتهام تجاوز جنسي فرار کنند. همچنان‌که آمار رسمي نشان مي‌دهد از سال 2006 تا کنون در دست‌کم 158 پرونده افسران نظامي متهم به تجاوز جنسي به زنان و دختران بازداشتي، دست‌کم 26 نفر از آنها با ادعاي اينکه با رضايت فرد قرباني دست به چنين عمل غيراخلاقي زده‌اند، توانسته‌اند تبرئه شوند.
آمريکا 50 ايالت دارد از 15 ايالت باقي‌مانده ايالتهاي اورگان در سال 2005، آلاسکا در سال 2013، و آريزونا در سال 2015 رابطه جنسي افسران نظامي با افراد بازداشتي را با بهانه «رضايت فردي» ممنوع کرده‌اند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، شش سال قبل، چند تجمع در دانشگاه‌های مختلف تگزاس با سرکوب پلیس همراه شد پس از این اتفاقات، چهار سال قبل گَرِگ اَبِت فرماندار ایالت تگزاس یک قانون جدید را در این ایالت تصویب کرد.

قانونی که شش ماه قبل هم در جشن هفته آزادی بیان مورد حمایت جامعه دانشگاهی قرار گرفت.

اما اَبِت از هفته گذشته دپارتمان ایمنی عمومی را برای کمک به سرکوب اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستن مستقر کرد.

دانشجویان در دانشگاه‌های ایالتی که فرماندارش قانون آزادی بیان را تصویب کرده حالا با اسپری فلفل و ضرب و شتم از سوی پلیس مواجه‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند