Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:57:21 GMT

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۹۲۰۵

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه

تهران – ایرنا – وزیر کشور: هیچ مشکلی با فعالیت احزاب و گروه ها نداریم،ایران و ونزوئلا تفاهم‌نامه دارویی امضا کردند، شناگران ایران چهار طلا، نقره و برنز کسب کردند، مذاکرات نفتی اربیل و بغداد به زودی آغاز می شود ودمشق: اتهام حمله شیمیایی به دوما کذب است از جمله مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داخلی
*******
تهران- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه در سال 96 شاهد وحدت، انسجام، وفاق وافزایش فعالیت های سیاسی بوده ایم، تصریح کرد: هیچ مشکلی با فعالیت های سیاسی احزاب و گروه ها نداشته و نداریم .
تهران– تفاهم‌نامه جامع همکاری‌های مشترک ایران و ونزوئلا در حوزه دارویی روز شنبه با حضور وزیر بهداشت جمهوری اسلامی و وزیر امور خارجه ونزوئلا به امضا رسید.
تهران- روز نخست مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند با کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز برای تیم ملی شنا ایران به پایان رسید.
اخبارخارجی
********
اربیل - منابع غیررسمی در کردستان عراق اعلام کردند به زودی دور جدیدی از مذاکرات اربیل و بغداد برای حل موضوع نفت در سطح بالا انجام می شود
تهران – خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) روز شنبه با انتقاد از تداوم فضاسازی رسانه‌های غربی علیه ارتش سوریه که همزمان با آزادسازی شهر دوما صورت می‌گیرد، نوشت: اتهام استفاده از تسلیحات شیمیایی در این شهر بی اساس و کذب محض است.
تهران - خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه گزارش داد: خانواده های قربانیان حملات یازدهم سپتامبر در دادخواستی به دلیل نقش عربستان در این حملات تروریستی، در صدد اقدامات جدید علیه این کشور هستند.
تهران – «احمد المیسری» وزیر دولت مستعفی یمن مقیم در ریاض روز شنبه فاش کرد امارات متحده عربی از بازگشت عبد ربه منصور هادی به عدن ممانعت می کند.
دمشق- تروریست های ارتش آزاد برای خروج از محله التضامن در جنوب دمشق با دولت سوریه به توافق رسیدند.
بغداد - رئیس پارلمان اردن مدعی شد اقامت رغد صدام دختر دیکتاتور سابق عراق در این کشور تابع ضوابط است.
تهران- رادیو بین المللی فرانسه روز شنبه در گزارشی، کنفرانس جمع آوری کمک مالی برای لبنان را تلاش پاریس برای تثبیت دولت سعد حریری قلمداد کرد.
مسکو– خبرگزاری تاس اعلام کرد: ترکیه در حال بررسی خرید تعداد بیشتری سامانه موشکی ضد تانک کورنت از روسیه است و در این خصوص مذاکره را با طرف روس آغاز کرده است.
تهران – نشریه «زود دویچه تسایتونگ» گزارش داد؛ فردی که شب گذشته (شنبه) یک خودرو ون را به میان جمعیت خارج از رستورانی در شهر مونستر آلمان رانده بود، به اختلال روانی دچار بوده است.
نیویورک - طبقه پنجاهم برج «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در نیویورک روز شنبه (به وقت محلی) دچار آتش سوزی شد که در جریان این حادثه یک نفر کشته و چهار تن زخمی شدند.
تهران - «لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا» رئیس جمهوری پیشین برزیل که در روزهای گذشته از حکم بازداشتش سرپیچی کرده و حامیانش را به تجمع فراخوانده بود، شامگاه شنبه سرانجام خود را به نیروهای پلیس تسلیم کرد.
مسکو - وزارت دفاع روسیه در حساب توییتر خود تصاویر ماهواره ای از ویرانه های شهر رقه سوریه را منتشر کرد و نوشت: شهر رقه بر اثر بمباران های ائتلاف آمریکایی ویران شده و هزاران جسد زیر آوار مانده است.
الجزیره- «جمال ولد عباس» دبیرکل حزب جبهه آزادیبخش ملی الجزایر (حزب حاکم) روز شنبه از «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهوری این کشور خواست برای پنجمین بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور شود.
شبس*1613*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات عناوين ايرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟