Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@18:01:48 GMT

شفر و تحقیر وضعیت استقلال قبل پیوستن به این تیم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۹۴۳۰

شفر و تحقیر وضعیت استقلال قبل پیوستن به این تیم

وینفرد شفر سرمربی استقلال دائم به ضعف و تحقیر شرایط استقلال قبل از آمدنش پرداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این آقای وینفرد شفر در کنار همه مزایای فنی‌اش یک عادت بد دارد و آن هم تحقیر مداوم شرایط استقلال در زمان گذشته است. البته که شفر این تیم را ساخت، اما اوضاع آبی‌ها قبل از حضور او هم اینقدرها که پیرمرد آلمانی می‌گوید افتضاح نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر که اخیرا بردها را برای خودش برداشته و مساوی با العین را به بدنسازی ضعیف ابتدای فصل مربوط دانسته بود(!) حالا هم در حاشیه مذاکراتش برای تمدید قرارداد گفته:

«اگر من نمی‌آمدم شاید به لیگ یک سقوط می‌کردید.»

البته شفر، کلا چند ماه است استقلال را می‌شناسد و احتمالا نمی‌داند که گذاشتن کلمه سقوط کنار نام این تیم بیشتر به شوخی شبیه است. با این حال اطرافیان او باید متوجه‌اش کنند که شیوه بدی را برای بازارگرمی انتخاب کرده و حتی خود منصوریان هم پارسال نیم‌فصل دوم عالی نتیجه گرفت.

بانک ورزش

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شفر استقلال استقلال سرمربی استقلال شفر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • (ویدئو) تحقیر بلینکن در چین با عدم استقبال رسمی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال