Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@15:07:44 GMT

رشد ۴۸ درصدی پروازهای فرودگاه گرگان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۹۶۱۹

رشد ۴۸ درصدی پروازهای فرودگاه گرگان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرودگاه های گلستان با بیان اینکه در سال گذشته چهار هزار و ۷۳ پرواز در فرودگاه گرگان انجام شد، گفت: در این مدت ۲۹۵ هزار و هشت مسافر وارد این شهرستان شدندکه نسبت به سال ۹۵ با رشد ۴۸ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های گلستان، شب گذشته (18 فروردین) در نخستین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر گرگان در سال 97، از چهار هزار و 73 پرواز در فرودگاه گرگان در سال 96 خبر داد و گفت: در این مدت 295 هزار و هشت مسافر وارد این شهرستان شدند که نسبت به سال 95 با رشد 48 درصدی در بحث پروازها و رشد 31 درصدی در اعزام مسافرین مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به اینکه در بحث ارسال بار هم با 45 درصد رشد مواجه بودیم این آمار از نظر هوا نوردی نشان می دهد منطقه در حال رشد است و این نوید خوبی برای شهرستان و استان را به همراه دارد.

 

آذری از رشد پروازها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهارداشت: از (25 اسفند تا 15 فروردین 97) یکصد و ۳۰ پرواز با 11 هزار و 100 مسافر در فرودگاه گرگان داشتیم که این آمار نسبت به سال گذشته نشان از رشد کوچکی برخوردار بوده است.

 

وی حادثه ای که برای شرکت هواپیمایی آسمان رخ داده را در وضعیت فرودگاه گرگان بی تاثیر ندانست و تصریح کرد: امید است طی یک هفته آینده به روال سابق خود برگردیم.

 

مدیرکل فرودگاه های گلستان از راه اندازی ترمینال جدید با اعتبار 25 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پروژه از محل اعتبارات فرودگاه های ناوبری ایران در سال 97 راه اندازی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آی ال اس فرودگاه تا اردیبهشت امسال به بهره برداری خواهد رسید، افزود: دستگاه دی وی آر طی هفته آینده در فرودگاه گرگان نصب خواهد شد که با نصب این دستگاه هواپیما  می تواند در دید کمتر از 550 متر فرود آید.

 

آذری با اشاره به اینکه اکنون فرودگاه گرگان از رتبه 23 به رتبه 11 رسیده است، اظهارداشت: پرواز های گرگان تا اسفند سال گذشته نسبت به برخی از شهرها همچون ساری بیشتر بود.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دیدار با مراجع کالای ایرانی حسن روحانی اعتکاف مراجع و علماء مراجع روز طبیعت خبرگزاری شبستان درس فقه مراجع آذری مدیرکل فرودگاه های گلستان افزایش پرواز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی قم گفت: حوادث ترافیکی قم امسال حدود هزار سانحه بوده که منجر به انتقال ۳۶۰۰ مصدوم جاده‌ای توسط اورژانس قم به مراکز درمانی این شهرستان شده و این حوادث نسبت به سال قبل کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: از بدو طرح سلامت نوروزی تاکنون ۱۹۶۰۰ بیمار به مراکز درمانی قم مراجعه کرده‌اند که ۳۸۰۰ نفر آنان بستری شده‌اند و ۱۴۰۰ عمل جراحی روی آنها انجام شده است.

عین اللهی ادامه داد: تیم‌های نظارتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در این مدت ۵۵۰۰ بازدید از اماکن مختلف داشته‌اند و ۷ تن مواد غذایی فاسد نیز در این مدت معدوم شده است.

کد خبر 6063688 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش ۱۱ درصدی تعداد مسافرین با قطار
  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • کاهش ۱۰ درصدی حوادث ترافیکی نوروزی قم نسبت به سال گذشته
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • معرفی فرودگاه دبی
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول