Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@02:43:50 GMT

قول فرماندار مشهد برای حمایت از هنرمندان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۰۳۲۵

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،فرماندار مشهدگفت: ظرفیت هنری بانوان مشهد فوق‌العاده است وآثار هنری به نمایش درآمده در نگارخانه رضوان نشانی از این توانمندیهاست.

محمدرحیم نوروزیان در بازدید از نگارخانه مشهد با اشاره به ظرفیت‌های هنری مشهد، افزود: به گفته مدیران شهرداری این فضایی که بازدید کردیم تبدیل به انبار و محل نگهداری وسایل اضافی شده بود که با حسن سلیقه مسئولان شهرداری بهسازی شده و در اختیار هنرمندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: میدان شهدا موقعیت خوبی برای بهره‌گیری در موضوعات فرهنگی دارد.

فرماندار مشهد به نمایشگاه آثار بانوان مشهدی در نگارخانه شهر اشاره کرد و گفت: آثار هنری 32 بانوی هنرمند مشهدی در بخشی از نگارخانه به نمایش درآمده که نشان می‌دهد ظرفیت کار هنری بین بانوان شهر فوق‌العاده است.

وی آثار هنری بانوان مشهدی را بسیار زیبا توصیف کرد و گفت: به نظرم فارغ از هر نژاد، فرهنگ و زبانی می‌توان ساعت‌ها ایستاد و از تماشای این آثار لذت برد.

نوروزیان ادامه داد: نگارخانه شهر فرصت خوبی است تا مردم بیایند و آثار هنری هنرمندان شهر را ببیند و از این طریق آثار هنری و هنرمندان مشهدی معرفی و از این هنرمندان حمایت شود و ما هم تا جایی که لازم باشد حمایت می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز