Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@17:06:30 GMT

پوگبا:‌ دیدن قهرمانی من‌سیتی مثل مرگ بود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۱۱۵۳

پوگبا:‌ دیدن قهرمانی من‌سیتی مثل مرگ بود

بهترین بازیکن داربی منچستر از این که مانع قهرمانی این تیم شده است ابراز خوشحالی کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، منچسترسیتی دیشب (شنبه) در حالی با دو گل از همشهری خود منچستریونایتد پیش بود، ۳ بر ۲ بازی را باخت تا هفته‌ تلخ این تیم تکمیل شود.

پل پوگبا بعد از برتری تیمش در داربی منچستر گفت: واقعا دیدن قهرمانی سیتی جلوی چشم ما خیلی آزاردهنده و ناراحت کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق برای ما چیزی شبیه به مرگ بود. خوشحالیم که توانستیم برنده از زمین خارج شویم. به هیچ وجه نمی‌خواستیم برابر سیتی بازنده شویم. هنوز هم شکست سال قبل برابر این تیم در ذهن من است. نمی‌خواستیم سیتی جلوی چشم ما قهرمان شود و هواداران ما شاهد این اتفاق تلخ باشند. خوشبختانه توانستیم جلوی این اتفاق را بگیریم. 

او در ادامه گفت: کریک خیلی به من کمک کرد که در تیم رشد کنم. او ویدئوهایی را به من نشان می‌دهد که چطور باید پیشرفت داشته باشم و بهتر شوم. خوشبختانه امروز هم شانس با ما یار بود و توانستیم به آن چه می‌خواهیم برسیم. نمایش ما در این بازی خیلی خوب بود. سه گل به ثمر رساندیم و چندین موقعیت دیگر هم برای گلزنی داشتیم. در هر صورت از کسب این سه امتیاز خیلی خوشحالم. لازم است بازی‌های خودمان را با برد به پایان برسانیم و منتظر لغزش حریف باشیم. ما به گذشته کاری نداریم. فقط به آینده و بازی‌های پیش رو فکر می‌کنیم.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در این فصل پرسپولیس را عذاب داده، بحث مصدومیت‌ها بوده و به غیر از مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که فصل را به‌طور کامل از دست دادند، بسیاری از ستاره‌های این تیم نیز در طول فصل مصدوم شدند.

پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان به مدت ۴ هفته وحدت حنانوف و علیرضا بیرانوند را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و این دو بازیکن با توجه به شرایط حساس مسابقه، هرطور بود خود را به ترکیب پرسپولیس در بازی با سپاهان رساندند.

در شرایطی که پرسپولیس برای بازی با نساجی امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، بدون مصدوم برگزار شدن تمرینات پرسپولیس پیش از بازی این هفته اتفاقی خوب برای کادرفنی سرخپوشان بود.

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد