Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:36:42 GMT

اصفهان| مصرف بنزین در اصفهان ۸.۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۱۳۸۴

اصفهان| مصرف بنزین در اصفهان ۸.۵ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: مصرف بنزین در ایام نوروز امسال در استان اصفهان ۱۰۵ میلیون لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۸.۵ درصد افزایش داشته است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ استانها اصفهان نظرات

حسین صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهانبا اشاره به مصرف سوخت بنزین از 28 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری در 12 ناحیه استان اصفهان، اظهار داشت: بیشترین بنزین مصرفی در نوروز امسال در ناحیه مرکزی استان حدود 48 میلیون و 383 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 3 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون اینکه شهرستان کاشان و شاهین‌شهر پس از ناحیه مرکزی بیشترین مصرف سوخت را طی نوروز امسال نسبت به سال گذشته داشته‌اند، افزود: در این ایام مصرف سوخت بنزین در کاشان 11 میلیون و 312 هزار لیتر و در شاهین‌شهر 11 میلیون 853 هزار لیتر تخمین زده شده که به ترتیب 18 و 14.6 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با بیان اینکه هر ساله در ایام نوروز مصرف سوخت در کشور و استان اصفهان هم با افزایش روبه‌رو می‌شود، بیان کرد: میزان مصرف سوخت نوروز امسال در استان اصفهان 8.5 درصد افزایش داشته است.

وی پیرامون فعالیت حدود 250 جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز و 150 جایگاه سی.ان.جی در استان اصفهان، گفت: طی ایام نوروز امسال در 12 ناحیه مرکزی استان پس از اصفهان، کاشان و شاهین‌شهر به ترتیب در شهرستان‌های نجف‌آباد، شهرضا، لنجان، نایین، گلپایگان، داران، مبارکه و اردستان بیشترین مصرف سوخت تخمین زده شده است.

صادقیان افزود: شهرستان سمیرم با یک میلیون و 239 هزار لیتر در ایام نوروز امسال کمترین مصرف سوخت را داشته که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

کد خبر: 1227519 برچسب‌ها بنزین

دیگر خبرها

  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست