Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:23:07 GMT

راهنمای خرید آینه دیواری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۱۵۹۷

راهنمای خرید آینه دیواری

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید و انتخاب آینه بسته به نوع استفاده از آن چه دکوری باشد و یا کاربردی، جزء وسایل دکوری محسوب می‌شود که می‌تواند جلوه‌ای خاص به محل کار یا منزل شما ببخشد. اما قبل از خرید باید یک سری فاکتور‌ها را مدنظر قرار داد، بطور مثال:

‌آینه‌ای که قصد خرید آن را داریم قرار است چه کاربری داشته باشد؟

قصد دارید آینه قدی انتخاب کنید یا خیر؟

قرار است آینه مورد نظرتان در چه محلی از منزل نصب شود؟

توجه به این نکات نیز خالی از لطف نیست:

آینه بزرگ معمولا برای فضا‌هایی مانند دکوراسیون ورودی مناسب است، زیرا سبب افزایش نورپردازی فضا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینه‌های مخصوص اتاق نشیمن و دکوراسیون پذیرایی معمولا دکوراتیوتر، کوچک‌ تر و مملو از تزیینات هستند.

آینه‌های دکوراسیون اتاق خواب و کمد دیواری، عرض کمتری دارند و تمام قد اند.

آینه‌های کوچک نیز در حمام و دستشویی استفاده می‌شود.

آینه‌ها مانند دیگر لوازم دارای انواع مختلفی هستند، که به معرفی و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم:

آینه فرانسوی:

استفاده از آینه‌های قوسی در خانه‌های فرانسه متداول بوده است.

آینه فرانسوی برای نصب در هر اتاقی و حتی در حمام هم قابل استفاده است.

حاشیه این آینه‌ها در دو جنس وجود دارد؛ پلاستیک و چوب که نوع چوبی آن اصل و نوع پلاستیک به صرفه‌تر است.

آینه بدون حاشیه:

به راحتی می‌توانید منزلتان را با آینه‌های بدون قاب و براق تزئین کنید.

این آینه برای نصب روی کاغذ دیواری و دیوار‌هایی که ته مایه کرم و قهوه‌ای دارند، برای هر اتاقی، از پذیرایی گرفته تا راهرو مناسب است.

در زمان نصب آینه بدون حاشیه باید دقت کنید چرا که جزو خطرناک‌ترین آینه‌هاست.

آینه توت فرنگی:

مدل حاشیه آینه توت فرنگی سبب می‌شود تا زمختی و بی‌احساسی دیگر وسایل خانه به چشم نیاید.

هر چند این آینه شما را به یاد بوته‌های توت‌فرنگی نمی‌اندازد، اما طراحان این آینه براساس تصور ذهنی‌شان، چنین نامی را به این آینه داده‌اند.

آینه توت فرنگی ناخودآگاه فضای تجملاتی را به وجود می‌آورد که برای فضا‌های رسمی کاربرد دارد و به همان اندازه که به دکور خانه رنگ و رو می‌دهد، کاربردی هم است.

قاب آن آلومینیومی است بنابراین آینه خیلی سبکی نیست.

آینه خاطره:

اگر کاربرد آینه در درجه دوم اهمیت قرار دارد، آینه خاطره که شبیه بالای پنجره‌های قدیمی است، برای شما مناسب است.

استفاده ای این نوع آینه در عین حال که به خانه‌تان رنگ و لعاب می بخشد، می‌تواند با انعکاس نور سبب روشن شدن فضا شود.

می‌توانید این مدل آینه‌ها را با قاب چوبی یا استیل در بازار پیدا کنید و حتی در اندازه‌ای که می‌خواهید، سفارش دهید.

آینه کم جا:

در صورتی که فضای کمی برای نصب آینه دارید، آینه کم جا با حاشیه جزو اصلی‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است و می‌توانید سر تا پایتان را در آن ببینید که سبب کاربردی بودن آن می‌شود.

برخی از این آینه‌ها را می‌توان پشت در نصب کرد.

آینه کم جا مناسب برای همه‌جا و حتی محیط‌های رسمی مانند اتاق کار است.

نصب آن بسیار آسان بوده و کاملا امن هستند چرا که بسیاری از این مدل آینه‌ها، نشکن ساخته می‌شوند.

آینه خورشیدی:

اگر فضای زیادی برای نصب قاب و دیوارکوب‌های دیگر ندارید و می‌خواهید با آسان‌ترین راه به بهترین وجه از فضای موجود استفاده کنید، این آینه که شبیه خورشید است، به شما کمک می‌کند.

آینه خورشیدی به اندازه تزیینی بودنش کاربردی نیست، اما اگر در ارتفاع مناسبی نصب شود، می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

حاشیه‌های آن از جنس آلومینیوم است  و معمولا در رنگ های زرد و نقره‌ای ساخته می شود که با توجه به وسایل موجود حق انتخاب را به شما می‌دهد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار راهنمای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

نورثروپ گرومن، پیمانکار اصلی ناسا در ساخت تلسکوپ فضایی جیمز وب(JWST)، تنها مدل کامل این تلسکوپ فضایی را به بنیاد فضایی که یک سازمان غیرانتفاعی است که از فعالیت‌های فضایی، متخصصان فضایی و آموزش حمایت می‌کند، اهدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این مدل سه طبقه که دارای پایه‌ای به طول یک زمین تنیس است، در مرکز کشف بنیاد فضایی در کلرادو اسپرینگز به نمایش گذاشته خواهد شد.

هدر پرینگل (Heather Pringle)، مدیر اجرایی بنیاد فضایی در بیانیه‌ای گفت: هدیه سخاوتمندانه نورثروپ گرومن به بنیاد فضایی، بدون شک الهام‌بخش نسل‌های آینده در مورد شگفتی‌های اکتشاف فضایی خواهد بود.

به نقل از اسپیس، بیش از یک دهه قبل از پرتاب وب در سال ۲۰۲۱، نورثروپ گرومن از این مدل برای بالا بردن آگاهی عمومی از مأموریت این کاوشگر استفاده کرد. در میان نمایشگاه‌های گذشته، این مدل در بیمارستان سلطنتی کیلمینهام در دوبلین، ایرلند به نمایش درآمد. خارج از موزه ملی هوا و فضا در مرکز خرید ملی در واشنگتن دی سی؛ در جشنواره جهانی علم در شهر نیویورک و در جشنواره تعاملی جنوب از جنوب غربی(South by Southwest) در آستین، تگزاس به نمایش گذاشته شد.

در هنگام حرکت، این مدل به دو کامیون برای حمل و ۱۲ روز برای مونتاژ نیاز داشت. این ماکت که از آلومینیوم و فولاد ساخته شده است، وزنی معادل ۵۴۰۰ کیلوگرم دارد و تقریباً ۲۴ متر طول، ۱۲ مترعرض و ۱۲ متر ارتفاع دارد.

کریس آدامز(Chris Adams) معاون و مدیرکل سیستم‌های فضایی استراتژیک در نورثروب گرومن می‌گوید: این ماکت در اندازه واقعی تلسکوپ وب از نیویورک تا پاریس، الهام‌بخش جوامع سراسر جهان شد و با انجام این کار، از دوستان و خانواده‌ها دعوت کرد تا با هم در کیهان کاوش کنند تا منشأ جهان را بهتر درک کنند. اکنون ما فصل جدیدی را برای خانه جدید ماکت مشخص می‌کنیم تا بتواند الهام‌بخش نسل‌های آینده دانشمندان و مهندسان باشد.

مرکز کشف بنیاد فضایی که از سال ۲۰۱۲ در مقر این سازمان واقع شده است، یک مرکز علمی تعاملی است که از طریق سفرهای میدانی، بورسیه‌ها و کارگاه‌های آموزشی به بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جمله دانش آموزان و مربیان دسترسی پیدا کرده است. هنگامی که این مرکز در بهار امسال پس از یک بازسازی شش ماهه بازگشایی شود، میزبان تجربیات و نمایشگاه‌های جدید مانند تلسکوپ وب خواهد بود که به بیش از ۱۸۰۰ مصنوع مرتبط با فضا که مرکز نمایش می‌دهد، اضافه می‌شود.

پرینگل می‌گوید: ما از تعهد نورثروپ گرومن به پیشبرد آموزش فضایی سپاسگزاریم و از آغاز مأموریت آموزشی وب هیجان‌زده هستیم، که ما را قادر می‌سازد دسترسی و تأثیر خود را حتی بیشتر گسترش دهیم.

مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید

علاوه بر این مدل، مرکز دیسکاوری یک آینه شش ضلعی مشابه یکی از ۱۸ قطعه آینه اصلی جیمز وب را به نمایش خواهد گذاشت که سطح فوکوس اولیه وب را نشان می‌دهد. این آینه برای نشان دادن فناوری پرداخت دقیق و پوشش طلایی که به طور ویژه برای تلسکوپ توسعه داده شده بود، ساخته شد.

بنیاد فضایی در حال حاضر ۳۰ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند تا یک مرکز جدید برای نمایش مدل و آینه در مقیاس کامل بسازد و همچنین برنامه‌های آموزشی برای حمایت از نمایشگاه خود ایجاد کند.

تلسکوپ فضایی جیمز وب از زمان ارسال اولین تصاویر خود در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۲، جنبه‌های جدیدی از جهان ما را نشان داده است، از اولین نوری که پس از مه‌بانگ منتشر شده گرفته تا ترکیب جو سیارات فراخورشیدی که قادر به پشتیبانی از حیات هستند. وب که توسط مرکز پرواز فضایی گادرد در گرین‌بلت، مریلند مدیریت می‌شود، یک همکاری بین ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی کانادا است.

کد خبر 745933

دیگر خبرها

  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان