Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@06:48:01 GMT

کشته شدن شش عضو پ ک ک در ترکيه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۱۹۲۶

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري آناتولي ، شش تن از اعضاي پ ک ک در عمليات نيروهاي امنيتي ترکيه در استان هاتاي در جنوب اين کشور کشته شدند.
مسئولان امنيتي استان هاتاي اعلام کردند شش عضو پ ک ک از جمله دو نفر از فرماندهان اين گروه در عمليات نظامي روز شنبه نيروهاي امنيتي که با پشتيباني نيروي هوايي در اطراف منطقه امانوس صورت گرفت ، کشته شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان امنيتي تاکيد کردند اعضاي پ ک ک در اطراف منطقه امانوس در صدد تدارک براي انجام دادن عمليات تروريستي بودند که هدف حمله نيروهاي امنيتي قرار گرفتند.
نيروهاي امنيتي ترکيه همچنين از محل اختفاي اعضاي پ ک ک شش قبضه سلاح ، چهار بمب دست ساز و مقاديري مهمات کشف و ضبط کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه