Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:40:28 GMT

دستگیری 3 شرور مسلح و کشف سلاح و مهمات در جنوب شرقی کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۲۰۶۰

دستگیری 3 شرور مسلح و کشف سلاح و مهمات در جنوب شرقی کشور

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 شرور مسلح و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت : ماموران انتظامی خاش در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان و در پی کسب خبری مبنی بر حضور چند شرور مسلح در یکی از منازل ، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در پی پایش های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ، محل دقیق اختفای 3 شرور مسلح را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی داد : ماموران پس از بازرسی از مخفیگاه این متهمان موفق به کشف 9 قبضه نارنجک دستی، 3 قبضه کلت، یک دستگاه دوربین دید در شب، یک قبضه سلاح تک تیر انداز، یک قبضه برنو، یک دستگاه آنتن بی سیم کوله ای ، 3 تیغه خشاب ام ، 16 کلاش و مقادیری مهمات سلاح های سبک، یک دستگاه خودرو 405 بدون پلاک، یک دستگاه کامپیوتر و یک جفت پلاک شدند.

سردار قنبری تصریح کرد : در بررسی سوابق این 3 شرور مسلح جرایمی از قبیل قتل، نگهداری سلاح و مهمات و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم مشاهده شده که تحت تعقیب مقام قضائی نیز بوده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با استفاده از اشراف اطلاعاتی و توان رزمی خود با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهند کرد و اجازه جولان را در هیچ مکانی به آنان نخواهند داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث جنوب شرقی فرمانده انتظامی کشف شهرستان سلاح جنگی شرارت حوادث سیستان و بلوچستان شرور مسلح اخبار سیستان و بلوچستان حوادث عکس قتل زن قاتل دختر تهران فیلم زندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ زال بیکی  گفت: ماموران انتظامی پاسگاه ولیعصر شهرستان قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون باری حامل مرغ زنده مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، تعداد هزار و ۳۹۵ قطعه مرغ زنده بدون مجوز  به ارزش ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ زال بیکی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازداشت شرور سابقه‌دار پس از قدرت‌نمایی در خیابان پیروزی تهران
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • دستگیری شرور سابقه دار بلوار ابوذر تهران
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • توقیف کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجور در قاین
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری شکارچی منطقه حفاظت شده قمصر و برزک با ۱۸ قطعه لاشه
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر
  • دستگیری ۳۰ متخلف شکار و صید در مازندران