Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تفریحی- تشکیلاتی «رویش ۲» در روزهای ۲۲ تا ۲۴ به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در اردوگاه امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج اردوی تفریحی- تشکیلاتی «رویش  ۲»  برگزار می‌کند.

گفتنی است، مهلت ثبت نام دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۲۱ و مکان ثبت نام دفاتر انجمن دانشکده علوم انسانی و ساختمان فنی ۲ دانشگاه یا سوج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو در روزهای  ۲۲ تا ۲۴  فروردین ماه سال جاری در اردوگاه امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند