Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:44:32 GMT

یک جایزه دیگر برای «دانکرک»/ فصل جوایز تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۲۲۰۸

یک جایزه دیگر برای «دانکرک»/ فصل جوایز تمام شد

با اهدای جوایز LMGI به «دانکرک» و «بیبی درایور» فصل جوایز سینمایی آمریکا به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دیشب انجمن بین‌المللی مدیران لوکیشن با معرفی برندگان پنجمین دوره جوایز سالانه خود در عمل فصل اهدای مراسم سینمایی آمریکا را به پایان رساندند.

در این مراسم «دانکرک» که در مالو-لس-بنی فرانسه فیلمبرداری شده و تصویری از جنگ جهانی دوم را ارایه می‌کند به عنوان فیلم سینمایی تاریخی و «بیبی درایور» که در لوکیشنی در آتلانتا فیلمبرداری شده در بخش فیلم سینمایی معاصر برنده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» که در شمال ایرلند، کرواسی، مراکش، مالت و نقاط دیگر فیلمبرداری شده و «اوزارک» که در ناحیه آتلانتای آمریکا ساخته شده، به عنوان برنده در دو بخش تاریخی و معاصر انتخاب شدند.  

مراسم اهدای جوایز LMGI در آلکس تیاتر گلندال با حضور ۵۰۰ مهمان برگزار شد.

در این مراسم لیتا کالوگریدیس نویسنده و تهیه کننده فیلم‌هایی چون «شاتر آیلند» و «آواتار» جایزه یک عمر دستاورد سینمایی را به رینو پِیس مدیر لوکیشن کانادایی فیلم‌هایی چون «سرآغاز» و «ددپول» اهدا کرد. یک جایزه نیز به جاش کاران مدیر لوکیشن از نیویورک اهدا شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، هدف از برگزاری مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مساله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته اند.

این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از ۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده اند.

این مراسم از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094218 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟