Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-30@06:43:17 GMT

3 سهمیه تیم ملی تکواندو به البرز تعلق گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۲۴۰۲

3 سهمیه تیم ملی تکواندو به البرز تعلق گرفت

محمد نوذری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: کیمیا همتی، مهلا مومن زاده و یلدا ولی نژاد، تکواندو کاران البرزی بودند که برای کسب سهمیه المپیک جوانان 2018، در تونس به رقابت با سایر ورزشکاران پرداختند و توانستند هر 3 سهمیه تیم ملی را از آن خود کنند.
وی اضافه کرد: نوجوانان تکواندوی ایران در رقابت های انتخابی المپیک و همچنین مسابقات قهرمانی جهان که هر دو در تونس برگزار می شود، به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوذری گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک 2018 بوینس آیرس در روزهای 17 و 18 فروردین ‌ماه و رقابت‌های قهرمانی جهان 2018 از 20 فروردین به مدت پنج روز در شهر «الحمامات» تونس برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نوجوانان دختر با ترکیب مهلا مومن زاده (وزن منهای 44 کیلوگرم)، یلدا ولی نژاد (وزن منهای 63 کیلوگرم) و کیمیا همتی (وزن به اضافه 63 کیلوگرم)، ورزشکاران البرزی بودند که در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت و هر 3 موفق به کسب سهمیه شدند.
رئیس هیات تکواندو البرز افزود: همچنین مبینا کلی‌وند (وزن منهای 42 کیلوگرم)، مهلا مومن زاده (وزن منهای 46 کیلوگرم) وکیمیا همتی (وزن به اضافه 68 کیلوگرم) اعضای تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می دهند.
نوذری با بیان اینکه زهرا باباخانلو مربی البرزی نیز به عنوان مربی تیم ملی مسئولیت هدایت تیم را بر عهده دارد خاطر نشان کرد: دعوت از این تعداد تکواندوکار البرزی برای شرکت در رقابت های کسب سهمیه المپیک جوانان نشان از سهم 40 درصدی البرزی ها در تیم ملی نوجوانان دختر دارد.
وی افزود: کسب 20 مدال جهانی، 13 مدال آسیایی، 2 مدال دانشجویان جهان، 4 مدال کشورهای اسلامی، 28 مدال تورنمنت، 1 مدال المپیک ناشنوایان و 102 مدال قهرمانی کشور از مهم ترین افتخارهایی بود که در سال 96 تکواندوکاران استان البرز توانستند کسب کنند.
نوذری گفت: کسب اولین مدال نقره مسابقات جهانی تکواندو بانوان توسط کیمیا علیزاده و عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات جام جهانی در ساحل عاج توسط مهدی خدابخشی از دیگر افتخارهایی بود که توسط این ورزشکاران به دست آمد.
وی ادامه داد: استان البرز دارای 37 هزار و 854 تکواندو کار در تمام گروه های سنی است.
7414/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال تکواندو تیم ملی جهان کشورهای اسلامی وزن موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، دیدار‌های انتخابی در دو وزن پنجم و هفتم، سه شنبه ۷ فروردین و پس از مراسم افطار با حضور اعضای کادر فنی، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، بیژن خراسانی و حمید محتشمی از پیشکسوتان این رشته در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی شد.   بر همین اساس و با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر ریاست فدراسیون جهانی و همچنین مسابقات انتخابی فوق، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.   ضمن اینکه ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.   مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.   رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.   بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نیکخو: سال ۱۴۰۲ با اختلاف یکی از سال‌های خوب برای اهداف پروازی بود
  • یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • مهران برخورداری؛ دشت اولین سهمیه تکواندو در پاریس | سهمیه‌های المپیکی
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • رقابت سخت ۷۴ کیلو‌ها در باکو و دورخیز المپیکی تانک روسی
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد