Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تروریست‌ها در سوریه با پخش تصاویری از یک بیمارستان مدعی شدند افراد حاضر در آن بر اثر استنشاق گاز‌های سمی شلیک شده توسط ارتش سوریه مسموم شده‌اند.

به گزارش رکنا، به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، تروریست‌ها در آستانه آزادسازی کامل غوطه شرقی بار دیگر سناریوی نخ نمای خود را تکرار کردند. آنها همان گونه که بارها دولت سوریه و روسیه هشدار داده بودند، ادعا کردند که ارتش سوریه دوما را با سلاح شیمیایی هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌ها برای اثبات ادعاهای خود تصاویری را از یک بیمارستان پخش کردند و مدعی شدند که افراد حاضر در آن بر اثر استنشاق گازهای سمی شلیک شده توسط ارتش سوریه مسموم شده اند.

اما نکته جالب توجه در این تصاویر آنکه کودکان حاضر در صحنه حالتی کاملا عادی و طبیعی دارند و هیچ نشانه ای از بیماری یا مسمومیت بر اثر استنشاق گازهای شیمیایی یا سمی مانند تنگی نفس، استفراغ یا سرفه در آنها دیده نمی شود.

این کودکان که بر خلاف بزرگترها نتوانسته اند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، گیج و مبهوت مانده اند و شاید حتی نمی دانند که چرا با آنها چنین رفتار می شود و در حال نقش آفرینی در چه سناریویی هستند.

یک منبع رسمی سوری اعلام کرد: کسی که تصاویر مربوط به کودکان را در رسانه های وابسته به تروریست Terrorist ها دنبال کند از ساختگی بودن سناریوی حمله شیمیایی مطمئن می شود، چرا که این کودکان نه سرفه می کنند نه استفراغ و حتی مشکلات تنفسی نیز ندارند و مات و مبهوت مانده اند که چرا با وجود اینکه حالشان خوب است به صورت آنها آب می پاشند.

این منبع رسمی افزود: ارتش سوریه به سرعت و با قاطعیت در حال پیشروی است و آنگونه که برخی از رسانه های وابسته به تروریست ها ادعا می کنند هیچ گونه نیازی به استفاده از تسلیحات شیمیایی ندارد.

تروریست‌های جیش الاسلام در حال فروپاشی هستند و بازوهای رسانه ای آنها در اقدامی شکست خورده تلاش می کنند پیشروی های ارتش سوریه را متوقف کنند.

سناریوی استفاده از تسلیحات شیمیایی در حلب و شهرک های غوطه شرقی هیچ نفعی به حال تروریست ها و حامیان آنها نداشت و اکنون نیز نخواهد داشت و دولت سوریه برای پاکسازی تروریست ها از هر وجب خاک سوریه مصمم است.

این شبکه همچنین به نقل از خبرنگار سانا اعلام کرد: همیشه در سناریوهای استفاده از تسلیحات شیمیایی که ارتش سوریه را به آن متهم می کنند و رسانه های وابسته به تروریست ها آن را پخش می کنند، کودکان قربانی هستند و نکته عجیب آن است که هیچ یک از تروریست ها قربانی نمی شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران تروریست Terrorist ارتش سوریه سوریه کودکان تروریست بازیگر حوادث عکس قتل زن قاتل دختر تهران فیلم زندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) لحظه حمله چاقویی یک گردشگر ترکیه ای به دو نظامی اسرائیلی در قدس (فیلم) انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • سناریو BBC برای کاهش فشار بر رژیم صهیونیستی