Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:12:17 GMT

چطور می‌توان به ناوگان اسنپ در شهر اراک پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۲۵۷۲

ثبت‌نام در ناوگان اسنپ در سه مرحله جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود. گروه بازاریابی اسنپ در سراسر ایران فعالیت خود را در زمینه جذب راننده از طریق اپلیکیشن «پروموتر اپ» و به صورت مکانیزه پیش می‌برند.  

رانندگی با اپلیکیشن اسنپ چه مزایایی دارد

یکی از امتیازهای رانندگی با اپلیکیشن اسنپ در اراک به میزان درخواست‌های مسافران در این منطقه برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میانگین درآمد فردی که روزانه حدود ۸ ساعت در اراک فعالیت می‌کند به حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان در ماه می‌رسد.
اسنپ برای تشویق بیشتر رانندگان خود و همچنین حمایت از رانندگان فعالش طرح‌های انگیزشی متفاوتی را در نظر گرفته است. این سامانه در شهر اراک به صورت هفتگی بیش از ۶میلیون تومان جایزه به فعال‌ترین رانندگان خود اهدا می‌کند. اطلاع‌رسانی درباره طرح‌های انگیزشی اسنپ در سراسر ایران از طریق پیامک و یا کانال‌های تلگرامی مربوط به هر شهر انجام می‌شود.

راننده معرفی کنید و هدیه بگیرید

اسنپ همچنین طرح ویژه‌ای را برای معرفی راننده در شهر اراک در نظر گرفته است. طبق تعرفه این طرح به معرف هر راننده مبلغ ۷۵هزار تومان و به فرد معرفی‌شده مبلغ ۲۵هزار تومان پاداش تعلق می‌گیرد. تنها شرط لازم این است که فرد معرفی‌شده ۱۰سفر موفق در یک هفته اول فعالیتش انجام دهد.

برای پیوستن به ناوگان اسنپ در اراک می‌توانید به دفتر این سامانه به آدرس میدان شریعتی، خیابان میرزا رضای شیرازی، روبه‌روی دانشگاه، ساختمان نبش کوچه علوم، طبقه منفی 1 مراجعه کنید. همکاران اسنپ از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 تا 17 و  پنجشنبه‌ها ساعت 8:30 تا 12 پذیرای مراجعه‌کنندگان هستند.

2121

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال ایران پیامک درآمد مسافران zwnj موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+

پس از جر و بحث فردی با راننده یدک کش در یکی از ایالت های آمریکا، راننده به قصد تلافی با سرعت به سمت آن فرد رفته و او را زیر می گیرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون