Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رئیس شورای شهر اردبیل گفت: بودجه سال 97 شهرداری اردبیل بر مبنای توجه ویژه و جدی به مناطق محروم و کم برخودار تدوین و مصوب شده تا در سالجاری تحولی را در این مناطق شاهد باشیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه بررسی مشکلات محلات وحدت اردبیل اظهار کرد: در برنامه‌ریزی و هدفگذاری سال آینده در کنار تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، مشارکتی و بازگشایی مسیرهای مختلف در بخش آسفالت‌‌ریزی، احداث پارک و بهسازی معابر مناطق سیزده‌گانه اردبیل به ویژه وحدت، سلمان‌آباد، آرازعلی، گلمغان، کلخوران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در اولویت شهرداری قرار دارد.
وی با بیان اینکه در این مناطق از اجرای پروژه‌های مشارکتی با شرایط خاص و جلب نظر سرمایه‌گذاران حمایت ویژه‌ای به عمل می‌آید، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده براساس مصوبه شورای شهر بیش از 10 میلیارد تومان پروژه مشارکتی برای مناطق چهار و پنج شهرداری تعریف و تدوین شده که امیدواریم در فصل کاری این پروژه‌ها به نتیجه برسد.
رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه در این مناطق با پیگیری نمایندگان مجلس برای اجرا و توسعه طرح فاضلاب منابع خوب اعتباری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این شرایط فرصت مناسبی را فراهم کرده تا با صدور مجوزهای لازم در ایام فصل کاری حفاری‌ها انجام و ترمیم و مرمت نیز برای اجرای چنین طرح‌هایی در اولویت جدی قرار گیرد.
پوستی ادامه داد: شورا و شهرداری بدون نگاه خاص به یک منطقه بلکه به شکل یکپارچه به همه مناطق به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نگاهی عالمانه و مدبرانه دارد و همه اعضای شورای شهر از چنین رویکردی نیز انصافا حمایت می‌کند.
وی بیان کرد: شورای شهر اردبیل در سال 97 با همکاری شهرداری سعی مضاعفی را به کار گرفته تا منابع درآمدی را بیشتر مصروف کارهای زیربنایی و در راستای رفاه و آسایش مردم کند که در این باب کاهش محسوس اعتبارات جاری و افزایش اعتبارات عمرانی چنین رویکرد و هدفگذاری را به خوبی نشان می‌دهد.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال سرمایه گذاران شورای شهر شهرداری نمایندگان مجلس مناطق موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد